Tuesday, March 22, 2011

Re: RG09... Datuk "T", 110%, "GangBang" & Zulkifli Noordin

 

WA SALUTE LU 110%....!!

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE....


--- On Tue, 3/22/11, Topeng Perak® Unmasked <poji2ya@gmail.com> wrote:

From: Topeng Perak® Unmasked <poji2ya@gmail.com>
Subject: RG09... Datuk "T", 110%, "GangBang" & Zulkifli Noordin
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Tuesday, March 22, 2011, 8:35 PM

 

Persoalan... Rujuk pada ayat yang telah diBOLDkan:

ARKIB : 22/03/2011
Video seks pemimpin pembangkang didedah
Oleh RAJA SYAHRIR ABU BAKAR
syahrir.bakar@utusan.com.my


KUALA LUMPUR 21 Mac - Satu rakaman video aksi seks seorang lelaki yang didakwa pemimpin pembangkang dengan seorang pelacur dipercayai dari China di sebuah hotel di ibu kota didedahkan kepada pihak media hari ini.

Rakaman video hitam putih itu dimiliki dan didedahkan oleh satu kumpulan yang enggan dikenali dan diketuai oleh seorang yang hanya mahu dikenali sebagai 'Datuk T'.

Menerusi video bertarikh 21 Februari lalu, aksi hubungan seks ahli Parlimen itu berlangsung selama kira-kira 19 minit iaitu bermula pukul 10.23 malam dan berakhir pada pukul 10.42 malam berdasarkan kod masa dalam rakaman berkenaan.

Datuk T turut memiliki seutas jam tangan Omega yang dikatakan milik ahli politik itu yang didakwa diambil oleh wanita berkenaan semasa mengadakan hubungan seks pada tarikh tersebut dan menunjukkannya kepada wakil media sebagai bukti.

Menurut Datuk T, rakaman itu diperoleh apabila beliau diarahkan oleh ahli politik tersebut supaya mengambil jam tangan berkenaan.

"Saya diminta mencari jam itu di bilik hotel tetapi tidak menjumpainya. Ketika mencari di belakang laci meja solek saya terkejut apabila ternampak wayar berselirat.

"Saya cungkil laci yang berkunci itu dan mendapati ada empat kamera litar tertutup (CCTV) dan satu perakam tersembunyi di dalamnya," katanya.

Datuk T menambah, beliau mahu pemimpin pembangkang itu bersara daripada politik sekiranya tidak mahu video tersebut disebarkan kepada umum.

Justeru, beliau akan menyerahkan satu salinan video tersebut kepada ahli Parlimen itu serta isterinya dalam masa terdekat supaya mereka sendiri boleh mengesahkan identiti individu yang dirakam melakukan hubungan seks dengan pelacur yang berusia 20-an itu.

"Jika beliau dan isteri tidak berundur daripada politik dalam masa tujuh hari selepas menerima salinan video tersebut, saya akan menyerahkannya kepada satu panel pertubuhan bukan kerajaan (NGO) serta ahli forensik bagi menentukan keaslian rakaman itu.

"Selepas itu baru satu dunia tahu siapa beliau dan mengapa saya melakukan semua ini? Saya sudah muak dengan segala pembohongan, cukuplah dan kini masyarakat awam perlu mengetahui perkara sebenar," tegasnya.

Bagaimanapun, Datuk T enggan menyerahkan salinan video tersebut kepada pihak media kerana khuatir ia akan disebarkan secara tidak bertanggungjawab.

Beliau juga tidak mengetahui pihak yang bertanggungjawab memasang CCTV berkenaan serta tujuan ia dipasang, namun percaya ia dilakukan oleh pihak pengurusan hotel kerana ahli politik tersebut dikenali ramai dan pernah terpalit dengan beberapa skandal seks sebelum ini.
Baik...

Keraguan yang pertama rujuk kenyataan Datuk T yang berikut:
"Saya diminta mencari jam itu di bilik hotel tetapi tidak menjumpainya.
Kemudian yang berikutnya:
Datuk T turut memiliki seutas jam tangan Omega yang dikatakan milik ahli politik itu yang didakwa diambil oleh wanita berkenaan semasa mengadakan hubungan seks pada tarikh tersebut dan menunjukkannya kepada wakil media sebagai bukti.
Soalan: Jam yang dicari tidak dijumpai, jadi jam mana pula dimiliki oleh Datuk T & ditunjukkan kepada wartawan..?

Keraguan yang kedua rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
Ketika mencari di belakang laci meja solek saya terkejut apabila ternampak wayar berselirat.
Soalan: Perlu dijelaskan pada umum bagaimanakah "teknik" "mencari di belakang laci" meja solek & bagaimanakah caranya untuk kita melihat "wayar berselirat" dibelakang laci..? Adakah laci berkenaan dari jenis "lutsinar", jenis "tiada penutup dibelakangnya" atau jenis "GangBang"..?

Disini berlaku kekeliruan kerana seingat & setahu gua, belakang laci biasanya terlindung oleh "dinding meja". bab ni lu orang boleh tengok sendiri laci dekat rumah atau opis korang. aku tak pikir ada laci jenis telanjang tak de dinding dekat belakangnya kecuali laci tu jenis "GangBang".

Keraguan ketiga rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
"Saya cungkil laci yang berkunci itu dan mendapati ada empat kamera litar tertutup (CCTV) dan satu perakam tersembunyi di dalamnya," katanya.
Soalan 1 (keraguan ketiga): Apakah semasa proses mencari jam tangan, Datuk T ada membawa apa-apa peralatan samada skru driver, pisau, kayu, besi atau apa-apa peralatan pertukangan yang membolehkan Datuk T menyungkil laci tersebut yang berkunci..?

Beb... bukan korang tak tau berapa punya susah nak cungkil laci yang berkunci. kalau rasa nak tau susah ke senang nak cungkil laci yang berkunci, korang boleh cuba dekat laci rumah atau opis masing-masing. praktikal lagi bagus dari dok gebang... cuba sekarang... gua bagi masa lu orang bikin praktikal.

Soalan 2 (keraguan ketiga): CCTV 4 bijik, Perakam 1 bijik... macam mana nak sambung direct connection dari 4 CCTV ke 1 perakam tanpa menggunakan peralatan khas..?

Datuk T kena perjelas bab ni. Gua malas nak soal panjang-panjang. ringkas macam ni cukup, bagi yang biasa dengan alat perakam & CCTV, mesti korang paham soalan aku. tolong perjelas dekat Datuk T sebab penjelasan dia sebanarnya langsung tak jelas & mengelirukan. Lu boleh kelentong wartawan Media Perdana tapi lu tak boleh kelentong gua.

Keraguan keempat rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
pelacur yang berusia 20-an
Soalan (keraguan keempat): Mana Datuk T tau umur pelacur tu "20-an"..? Adakah Datuk T kenal akan pelacur yang berusia "20-an" itu..? kalau Datuk T kenal akan pelacur yang berusia "20-an" itu, kenapa Datuk T tak bawa pelacur yang berusia "20-an" itu bersama Datuk T semasa sessi tayangan khas "Blue Monday at Carcosa Seri Negara" untuk diambil kenyataannya oleh para wartawan yang dijemput..?

Ataupun mungkin jugak pelacur berusia "20-an" itu telah diupah oleh Datuk T dengan bayaran yang dipersetujui untuk "melakonkan" adegan seks tersebut bersama pasangannya yang memiliki susuk tubuh seperti "OKT"..?

Keraguan kelima rujuk pada kenyataan Datuk T yang berikut:
"Selepas itu baru satu dunia tahu siapa beliau dan mengapa saya melakukan semua ini?
Soalan (keraguan kelima): Apa yang Datuk T dah lakukan..?

Keraguan keenam rujuk pada kenyataan Datuk T yang beikut:
namun percaya ia dilakukan oleh pihak pengurusan hotel
Soalan (keraguan keenam): Adakah pihak pengurusan hotel yang membuat rakaman bernilai berjuta-juta ringgit jika dinilai dari sudut kepentingan politik terlampau BANGANG meletakkan peralatan rakaman tersebut didalam laci bilik hotel setelah rakaman selesai dilakukan..?

Sikit ulasan: Gua nak ulas sikit bab CCTV yang ditemui dalam laci yang berkunci tu. agak mengherankan macam mana geng "GangBang" yang bikin rakaman CCTV tu boleh pasang CCTV tanpa disedari atau dilihat oleh "mangsa" yang lepak dalam bilik tu.

Sepemahaman gua la, bila dah Datuk T perjelas bahawa dia jumpa wayar berselerak, gua 110% yakin (gua pinjam keyakinan Zulkifli Noordin) cara terbaik untuk pasang 4 set CCTV tanpa mendedahkannya kepada mata manusia ialah dengan memasangnya didalam bumbung bilik.

Kerja ni bukan kerja senang beb... lu kena panjat dekat atas bumbung tu, tebuk lubang untuk locate 4 set CCTV kemudian tarik cable CCTV (samada cable wayar ataupun fiber optic) yang panjangnya berjela-jela kemudian disambungkan pada main connection. dari main connection lu kena sambung pulak dekat perakam. gitu la lebih kurang.

Kemudian nak kena sambung jugak power supply dekat semua equipment berkenaan. kalau pakai bateri gua ingat leceh banyak sebab lu kena save power, rakaman nak kena buat immedietly bila pelakon memulakan aksi "GangBang". tapi skil pakai bateri ni memang tak masuk akal la beb...

Yang lain-lain aku malas nak ulas sebab kalau aku ulas pun puak-puak UMNgOk/Beer eNd bukannya ada otak nak pikir.

Ada 1 lagi kemungkinan yang gua tak boleh tolak dalam hal pasang 4 CCTV tanpa dilihat oleh mata manusia. yang ni memang tak mustahil...

Mungkin jugak CCTV tu jenis "wireles". kalau jenis "wireles", memang orang tak kan perasan menatang ni... tapi kalau CCTV tu jenis "wireless", wayar yang berselirat tu nak buat menatang apa...??? Buat rantai motor Zulkifli Noordin supaya 110% selamat dari dibonceng perempuan berbaju seksi..?

Hahahahahahahahahahahaha...!!!



--
Posted By Topeng Perak® Unmasked to Perisik Rakyat® at 3/23/2011 03:15:00 AM


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

MARKETPLACE

Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment