Monday, March 7, 2011

RG09... Batal air sembahyang saya

 

Batal air sembahyang saya


Assalamualaikum WBT,

"Allah, batal air sembahyang saya". 
Itulah ayat yang sering saya lemparkan jika saya bersentuhan tangan dengan penjaga tol wanita yang tidak memakai sarung tangan. Kenapa ya masih ada segelintir penjaga tol wanita ni susah sangat nak memakai sarung tangan. Rimas kot.

Tapi kalau rasa rimas sekalipun, macam ada sesetengah kaum hawa yang tak bertudung sebab rimas, kena gagahkan juga lah. Sebab kerja yang mereka buat tu sudah pasti terdedah kepada aksi bersentuhan tangan dengan bukan muhrim. Memang takde niat nak pegang-pegang. Cuma bila sesuatu perkara yang kita tahu akibatnya dan kita tiada usaha untuk elakkan, ianya adalah menjadi sengaja lama-kelamaan. Atau memang sengaja minta dipegang supaya orang lain boleh rasa tangan kita lembut ke tidak.. Hehe.

Tak perlu lah saya sebutkan soal hukum disini sebab saya bukan seorang ustaz yang belajar kat Mesir. Sesetengah orang alert perkara ni. Engkau siapa nak bicara soal agama. Belajar kat Mesir ke?
Cuba lihat gambar dibawah ni.

Baca seterusnya .....

http://azwandengkil.blogspot.com
 


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment