Sunday, March 20, 2011

RG09... Di godam lagi...

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Pada semua ahli respeks group. Beberapa makluman...

1) E.mail abi faruqi2001@yahoo.com & abiumar01@gmail.com telah digodam pada malam tadi sekitar jam 3. Apabila abi buka e.mail pagi ini pasword abi tidak boleh digunakan lagi... dan abi menerima makluman dalam another e.mail pasword telah ditukar pada jam tersebut. Abi telah cuba untuk mendapatkan kembali tetapi sehingga jam ini masih belum berjaya... kerana abi terlupa beberapa soalan dan jawapan securiti. Aduh!!!

2) Buat masa ini dan mungkin selamanya seandainya e.mail faruqi2001@yahoo.com tidak berjaya di buka kembali email abi adalah e.mail ini mrespeks@yahoo.com. Anda boleh add YM menggunakan mail ini. Terima kasih.

3) Kepada pembeli hi goat huhu hua.......... sila gunakan e.mail di atas untuk sebarang tujuan.

4) Abi tahu antara tujuan e.mail ini dihack adalah untuk memadam respeks group dari alam maya. Alhamdulillah oleh kerana perkara ini pernah berlaku... abi telah serahkan owner group ini pada orang lain. Sebenarnya abi bukan lagi owner group ini. Abi sekadar moderator sahaja. Namun owner sebenar biarlah dirahsiakan. E.mailnyapun jarang2 keluar di group.

Abi mendoakan semoga pecah perut manusia yang berniat jahat ini. Mungkin doa ini agak zalim bunyinya... oleh kerana dah masuk kali ke 3 percubaan ini. Maka abi mengdoakan seperti ini.

Maaf mungkkin doa ini agak kasar.

Sekian.
Wassalam
abiumar
mrespeks@yahoo.com



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

MARKETPLACE

Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment