Friday, April 15, 2011

RG09... Boringlah email ini. Boleh caya ker...

 



Boringlah dapat email macam ini... memang semua orang mahu jadi kaya dan jutawan.. tapi email macam ni susah nak percayalah...
Ada tak ahli-ahli group yang kenal atau tahu sesiapa yang dah kaya kerana email sebegini, setahu aku cuma jutawan Irfan jer yang kaya hasil daripada dan adalah beberapa orang lagi, internet.

 

 

Kalau ada sesiapa yang pandai buat web yang boleh memintas laman web lain korang ada peluang untuk mewujudkan perniagaan sendiri tanpa model hanya bertindak sebagai orang tengah kepada peniaga online sebenar.. aku rasa itulah rahsia sebenar jutawan internet ini. Sebagai contoh..kalau dulu mudah saja nak download apa-apa dokument dari mana-mana web side tapi kini bila kita nak download bahan tetiba jer kita masuk satu web yang mensyaratkan untuk kita mendaftar sebagai ahli dengan bayaran tertentu sebelum fail yang dihajati dapat didownloadkan.. walhal bahan yang kita nak download tu lansung ttiada kaitan dengan laman web tersebut. 

 

Adakah patut aku nak download surat pekeliling kena signup atau register dulu.. bila kita daftar ada pula bayaran bulanan, tahunan dan perbagai tawaran berpekej untuk memudahkan kita mendapat apa sahaja dokumen atau fila..serupa macam CTOS juga..

 


From: JUTAWAN SIMPANAN... <NoReply@aol.com>
Sent: Friday, 15 April 2011 20:38:11
Subject: KITA PERLU RM1 JUTA UTK HIDUP SELESA SELEPAS BERSARA..!! (FAKTA)

" Semua Orang Suka Simpan Duit..Tapi Adakah Cara Simpanan Kita Tu Berbaloi? "

Memperkenalkan...!!!

 Satu Produk..Satu Sistem..Satu Kejayaan..ehhh..Apa Tuuu..??

>> <<


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment