Wednesday, April 20, 2011

RG09... PEMBONGKARAN EMEL 1M'SIA

 

Terbongkar! Email 1 Malaysia untuk selamatkan adik Najib!

Kongsi897
Gua dah agak dah dari awal, bro ReJaM dalam entry sebelum ni [email 1 Malaysia] pun dah mempersoalkan mengapa Najib bersetuju untuk buat projek bodoh email 1 Malaysia, sedangkan berlambak-lambak email percuma boleh digunakan di internet? Yahoo, Gmail, Hotmail dan sebagainya memberikan perkhidmatan email percuma berpuluh tahun. Apa perlunya email 1 malaysia?

Projek email WauMail sebelum ni pun dah terang-terang gagal dan mengalami kerugian. Tapi Najib seperti diperbodohkan oleh orang tertentu apabila bersetuju untuk membenarkan syarikat Tricubis Berhad melaksanakan projek email 1 Malaysia yang menelan belanja sehingga RM50 Juta dengan alasan tidak guna dana awam.

Kalau betul pun projek email 1 Malaysia ini tidak guna dana awam, ini projek membazir bhai. Mana ada company gila sanggup keluar RM50 Juta untuk buat amal menyediakan sistem email untuk Malaysia, sedangkan company sendiri dah nak bangkrap.

Rupa-rupanya, najib tak bodoh, najib tak gila. Najib sendri sedar bahawa projek email 1 Malaysia ini adalah projek membazir dan bangang. Tapi apa kan daya, Najib terpaksa luluskan projek ini untuk menjadi seorang abang yang baik kepada adiknya Nazir Tun Razak [MerdekaReview].


Lu orang tak payah kalut-kalut, tak payah marah-marah, lu orang sendiri yang pilih mamat bibir merah ni perintah Malaysia, jadi lu orang kena terima nasib bahawa Mamat bibir merah ni akan buat Malaysia ni macam bapak dia punya negara. Duit Rakyat Malaysia adalah duit Najib dan anak beranak dia. RM50 Juta celah gigi je bhai.

Kalau lu orang biasa tengok filem tamil, biasanya ahli politik bangsat akan buat-buat baik depan rakyat, konon nak tolong rakyat, konon rakyat didahulukan, tapi dalam diam-diam curi duit rakyat untuk kayakan keluarga dia. Rakyat didungukan, anak beranak diutamakan!

Baru tak sampai tiga tahun jadi PM atas peralihan kuasa, ini Mat Monggol sudah tunjuk belang terang-terangan. Lu orang pencacai gerombolan songkok tinggi teruskan sokong pemimpin bangsat ni! Gua tak heran, lu tunggu rakyat bangkit buat Pilihan Jalanraya!

RentaP© "Relakanlah duit rakyat sudah jadi duit keluarga Najib"


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/04/terbongkar-email-1-malaysia-untuk.html#ixzz1K83KRd62
 
 

Rock sokmo.. (jom join wa kat mahligai@yahoogroups.com)

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

MARKETPLACE

Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment