Thursday, April 14, 2011

RG2011... Kelebihan Menggunakan Perisian Tulen Daripada Microsoft

 

Baru-baru ini, beberapa syarikat, malah pusat pengajian telah diserbu oleh pihak berkuasa, memperlihatkan mereka menggunakan perisian cetak rompak di pusat mereka.

Ianya kelihatan seperti, masih ramai tidak mengetahui kelebihan menggunakan aplikasi Microsoft berlesen berbanding sebaliknya.

Dengan mendapatkan perisian asli dan tulen daripada Microsoft, para pengguna boleh mendapatkan pelbagai nilai tambah, termasuk;

Anda ingin menjadi 'blogstarz'? Kunjungi http://web.iluvislam.com. Dapatkan pakej hosting bermula serendah RM69 setahun sekarang juga!

01      Mendapat kemaskini terkini. Dengan menggunakan Windows dan Microsoft Office yang tulen, para pengguna akan mendapat akses kepada pelbagai kemaskini sekuriti dan lain-lain yang terkini terus melalui saluran Windows Updates. Perkara ini membolehkan perisian komputer anda mengikuti ciri-ciri semasa, dan tidak menghadapi sebarang masalah pada kemudian harinya.

02      Akses kepada bahagian Support. Mungkin ramai tidak mengetahui perkara ini, dimana para pengguna perisian tulen daripada Microsoft mendapat akses terus kepada khidmat sokongan daripada Microsoft, dimana melaluinya anda boleh mendapat sebarang pertolongan berkaitan perisian mereka pada bila-bila masa sahaja.

03      Selamat daripada pencerobohan data. Kajian menunjukkan yang mana menggunakan perisian cetak-rompak mendedahkan pengguna kepada pelbagai masalah sekuriti, termasuk virus dan juga spyware. Jadi, dengan menggunakan perisian tulen, para pengguna boleh mengurangkan risiko sebegitu.

Selain daripada itu, para pengguna perniagaan juga boleh mendapatkan perisian tulen, dan mengelakkan diri mereka daripada dikenakan saman, serta melindungi reputasi perniagaan mereka, disamping pada masa yang sama mendapatkan khidmat sokongan daripada Microsoft dengan mudah dan pantas.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment