Tuesday, May 10, 2011

Re: FW: RG2011... Re: Minyak Zaiton

 

 
 


--- On Tue, 5/10/11, Rohan Othman <rohanothman@yahoo.com.my> wrote:

From: Rohan Othman <rohanothman@yahoo.com.my>
Subject: Re: FW: RG2011... Re: Minyak Zaiton
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Tuesday, May 10, 2011, 8:05 AM

 
Untuk masalah ketegangan ini pengalaman saya baru saya lalui 2 ~ 3hari lepas saya sakit bahagian belakang otot bahagian pinggang ke belikat.kerana angkat barang berat.susah nak memusingkan badan dan rukuk..jadi saya minta tolong isteri saya sapukan minyak but but  berselang seli dengan krim but but  Alhamdulillah dengan izin ALLAH swt telah pulih sedia kala disamping amalkan minum kopi Radix yg terkandung 7 HERBA..sebenarnya banyak lagi produk2 yang bermutu tinggi yg dihasilkan pengasa HPA Tuan Haji Ismail seorang pakar herba juga perawatan mengikut sunnah.Madu Herba,Madu Asli,Minyak Zaitun dan bermacam macam lagi..jika ada yang berminat boleh hubungi saya di 017 6723808 (Rohan) dan saya tinggal di Sek 8 Bandar Baru Bangi..Untuk menjadi Ahli HPA sangat dialu alukan.layari blog saya hpaislamic.blogspot Wassallam

--- On Tue, 10/5/11, Rohani Jaaffar <rjaaffar@tm.com.my> wrote:

From: Rohani Jaaffar <rjaaffar@tm.com.my>
Subject: FW: RG2011... Re: Minyak Zaiton
To: "On Behalf Of Rusnah Johare" <respeks_group@yahoogroups.com>
Date: Tuesday, 10 May, 2011, 1:31 AM

 

Bagi contact no …macamana pula sakit (rasa tegang ) dari paha (belakang paha) ke betis…sampai susah nak sujud duduk antara dua sujud sakit tak terkira tapi bukan sakit lutut…nak sembahyang siksanya…

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of Shuriyati Muslim
Sent: Monday, May 09, 2011 12:35 PM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RE: RG2011... Re: Minyak Zaiton

 

 

As Salam,

Kak nak jgk beli minyak zaitun tu, brapa harganya

-----Original Message-----
From: respeks_group@yahoogroups.com
[mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of Rusnah Johare
Sent: Monday, May 09, 2011 11:54 AM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RG2011... Re: Minyak Zaiton

As salam teman-teman semua yang diberkati Allah,

Alhamdullillah, saya Assoc. Prof. Dr. Rusnah Johare (panggil Kak
Rusnah) ingin berkongsi pengalaman saya mengenai minyak zaitun yang
telah diperkenalkan kepada saya oleh teman-teman dan saudara mara saya
yang telah mendapat munafaat dari penggunaannya. Kini saya juga telah
mendapat faedah yang ketara. Saya mengidap penyakit buasir yang agak
kronik. Setiap buang air besar ia akan "bleeding". Semenjak mengamalkan
minyak zaiton penyakit ini telah sembuh, saya pun hairan kesannya amat
cepat. Sakit dan kebas jari-jari pun beransur pulih, colestrol pun
telah hilang, sakit lutut pun hilang, kulit saya pun bertambah cantik.
Berikutnya saya sertakan sms pembekal minyak tersebut untuk
tatapan teman-teman:
"semuanya dengan izin ALLAH seperti firmanNya dalam surah An
Nur
ayat 35 yang mana ALLAH memberkati pokok dan minyak zaitun.
Dan dari kitab Ibnu Khaiyyim sabda Rasulullah SAW yang
bermaksud
'mereka yang meminum minyak zaitun setiap hari akak dijauhkan
dari
semua penyakit barah'. Dan USFDA hasil kajian makmal dan
klinikal
yang bermula dari 1984 hingga 2004 telah merumuskan bahawa
dengan
mengambil 2 sudu besar minyak zaitun (extra virgin) dengan
konsisten
setiap hari akan mengurangkan risiko sakit jantung, darah
tinggi,
kencing manis dan penyakit barah. Mudah mudahan ALLAH
memberikan cahaya
taufik dan hidayah kepada kita semua."

Minyak zaitun ini bukan yang dijual dipasar raya. Ini yang khas produk
dari Ramala,
Palestin. Dapat juga kita membantu industri minyak zaitun Palestin ini.
Jika berminat
membeli atau hendak berniaga sila ke Pasar Taman Tun Dr. Ismail, Kuala
Lumpur, Tingkat 1, Saudagar Minyak Zaitun. Nak order dari kak Rusnah
pun boleh dengan harga asal. Kak Rusnah nak bantu dan berbuat baik
supaya hidup ini mempunyai makna.

Akak berumur 57 tahun masih boleh beraerobik setiap Ahad di Taman
rekreasi Taman
Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur. Telah ramai yang mencuba dan terbukti.
Cubalah, InsaAllah.

Terima kasih kerana membaca maklumat ini. Semoga Allah sentiasa
melindungi kita
di dunia dan akhirat. Amin!!!



--- On Sun, 5/8/11, hairy harmoni <ryly69@yahoo.com.my> wrote:

From: hairy harmoni <ryly69@yahoo.com.my>
Subject: Re: RG2011... Air dalam badan..
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Sunday, May 8, 2011, 8:24 PM



Saya mengucal terimakasih diatas keperhatinan kawan2 group
diatas permasalahan saya..banyak pengetahuan yg saya dari dari kawan2
group smua..trimakasih lagi sekali saya ucapkan..



________________________________

From: Rohan Othman <rohanothman@yahoo.com.my>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Cc: "ryly69@yahoo.com.my" <ryly69@yahoo.com.my>
Sent: Saturday, 7 May 2011 20:04:07
Subject: Re: RG2011... Air dalam badan..


Cuba layari blog hpaislamic.blogspot atau laman web www.hpa.com atau
www.duniaherba.com..bnyal produk2 herba tempatan utk bermacam2
penyakit..dulu saya ada buasir,sembelit dan berak darah yang kronik..dan
hampir dibedah..selepas mencuba produk HPA dan amalkan minum kopi radix
yg mengandungi 7 herba..Alhamdulillah..Atas keberkatan dan Izin ALLAH
swt...keadaan saya.memang berbeza..cergas.

--- On Fri, 6/5/11, arbai alias <arbai02@yahoo.com> wrote:

From: arbai alias <arbai02@yahoo.com>
Subject: Re: RG2011... Air dalam badan..
To: "respeks_group@yahoogroups.com"
<respeks_group@yahoogroups.com>
Cc: "ryly69@yahoo.com.my" <ryly69@yahoo.com.my>
Date: Friday, 6 May, 2011, 9:59 AM



Assalamualaikum. Pe habak? Dah xube ke sunnah Nabi Muhammad
S.A.W.


Cuba amalkan :


1. Madu Asli
2. Habatus Sauda
3. Minyak Zaitun


Amalkan makanan tersebut. HPA produk keluaran Muslim.


Wassalam


________________________________

From: hairy harmoni <ryly69@yahoo.com.my>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Friday, May 6, 2011 2:51 PM
Subject: Re: RG2011... Air dalam badan..



Air penuh Dalam Badan

Pada rakan2 groups sekalian mohon bantuan pada sesiapa yg tahu
ubat atau pemakanan secara tradisional untuk penyakit air dalam badan.
maksud saya air dalam badan adalah air yg tidak keluar mau pun
dari peluh atau kencing yg mana menyebabkan seluruh badan menjadi
bengkak..yang saya dapat tahu penyakit tersebut disebabkan masalah
fungsi buah pinggang.




________________________________




NOTIFICATION
Privileged/confidential information may be contained in this
e-mail and any attachment(s). If you are not the intended
recipient, any use of, reliance on, reference to, disclosure
of, alteration to or copying of the information for any purpose
is prohibited. Any information not related to TNB's official
business is solely the author's and does not necessarily
represent TNB's view and is not necessarily endorsed by TNB.
TNB shall not be liable for any loss or damage caused by any
illegal activities under the law and/or improper use of e-mail
including but not limited to liability related to the content
of the e-mail(including viruses and other malicious codes,
harassment and defamation ) or related to its dissemination.
TNB is not responsible for any unauthorised changes made to
the information or for the effect of such changes.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment