Thursday, May 12, 2011

Re: RG2011... Dato Shake - Saper ada berita terkini

 

translate page to pakai google translator

2011/5/12 zam jamal <didadania@yahoo.com>
 

Salam,
 
   saya salah sorang peminat Dato Shake. Dari zaman sek rendah hingga sekarang umur nak msk 40. Masa sek rendah dulu mak bg duit belanja, sanggup ikat perut sbb nak beli kaset beliau. Kaset melayu, perancis sumer sy beli. Tp skrg x tahu kemana pergi sumer kaset2 tu. Dah 3 kali sy ke Paris, dgn harapan kot2 terserempak dgn beliau, tapi so far hajat x kesampaian lg. Ada sesiapa kat sini yg tahu perkembangan terkini beliau. Tlg share dgn saya. Thn lps sy ada terbaca dlm paper, Dato Shake nak buat konsert kat Istana Budaya, tp senyap camtu jer smp skrg. Saya ada bukak website beliau, www.datoshake.com. Tp syg nyer sumer dlm bahasa Perancis. Ada tak sesiapa yg tahu bahasa Perancis?


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment