Thursday, May 19, 2011

Re: RG2011... honda accord atau hyundai sonata

 

sonata mmg cantik baik dari segi penampilan luaran dan juga rekaan dalaman yang menarik tetapi adalah lebih baik jika incik mawar liar..eh..silap,..incik mawar lina memilih honda accord kerana honda memiliki kualiti dan value yg tinggi untuk jangka masa yg panjang.saya membuat pengakuan begini kerana saya mempunyai kenalan yg memiliki hyundai sonata dan ipar yg memiliki honda accord.jadi,pada pendapat dan pendapatan saya,kesimpulannya adalah lebih baik dan lebih beruntung kiranya cik mawar lina memilih untuk meliki HONDA ACCORD,yeay!! 

2011/5/19 Mawar Lina <mawar_143@yahoo.com>
 

Assalam..

Saya ingin pendapat rakan2 kiranya dapat memnbantu saya dalam membuat pilihan untuk membeli kereta yang baru. Saya berminat dengan kedua2 model baru kereta ini.
Saya sukakan hyundai sonata kerana design dalaman yang cantik..bumbung boleh buka depan dan belakang..manakala honda accord pula kerana namanya dan harganya tak jatuh teruk spt mn hyundai bila berniat utk mejualnya balik.

Harap ada sesiapa dpt bg saya idea untuk membuat pilihan.

Terima kasih.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment