Friday, May 20, 2011

Re: RG2011... Kilauan Emas - Kepala hotak dia...

 

awang, jangan tak tau, yg umur lebih 45 tahun mmg ada mungkin ramai, kan dunia dah nk kiamat. Apa2 pun boleh jadi. Astro pun dah study gelagat penyertaan gini. Hahaha. Tapi bukan sy la. Tapi tengok, mmg ada umur begini dtg nanti. Kita tunggu ..program tu

On Sat, 21 May 2011 00:21 CST Azwan Muhamad wrote:

>Kilauan Emas - Kepala hotak dia...
>
>Assalamualaikum WBT,
>
>Sedang syok2 layan Maharajalawak tiba-tiba ada pulak iklan yang di namakan Kilauan Emas. Sebuah program terbaru dari Astro berbentuk nyanyian ala-ala AF kot, khusus untuk mereka yang berusia 45 (EMPAT PULUH LIMA) TAHUN KE ATAS.
>
>Ya.. mandatori 45 tahun ke atas.
>
>Usia 45 tahun ke atas ni, bukan masa nak tunjuk bakat dah. Apa yang mereka patut buat adalah mempersembahkan amal ibadat mereka yang terbaik kepada Allah SWT. Sudahlah golongan-golongan yang sebaya dengan anak-anak mereka disogokkan dengan program hiburan melampau. Kini yang lebih merisaukan apabila ibu bapa kepada remaja-remaja ini turut dilibatkan sama.
>
>Remaja kalau rosak akhlak mungkin ada golongan-golongan dewasa datang untuk menegur. Tapi bila golongan dewasa dan telah berumur 45 tahun ke atas rosak akhlak, siapakah yang berani menegur? Kalau nak rasa sumpah seranah dari mereka silakan.
>
>Kematian tidak mengenal kepada usia. Setiap yang bernyawa pasti akan mati. Tidak kira muda mahupun yang tua. Namun kalau nak dibandingkan usia 20 dengan 45 tahun ke atas, kebarangkalian untuk 45 tahun ke atas ni mati dulu adalah lebih tinggi.
>
>Namun begitu, ajal maut ditangan Allah. Jika Allah mengkehendaki yang muda remaja lebih awal matinya dari yang berusia 45 tahun ke atas tiada siapa boleh menghalangnya. Tetapi jika usia 45 tahun ke atas sudah mula mencari pentas, agaknya-agaknya golongan yang mana yang akan menceriakan masjid?
>
>Jika anda benci akan program ini sila nyatakannya disini

>http://azwandengkil.blogspot.com

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment