Friday, May 20, 2011

RG2011... Re: RG09... unit trust

 

Unit Trust jangan percaya...mereka tak bagi keuntungan kepada kita secukup nya mereka simpan sebahagian keuntungan kita.....sebab itu kita dapat sikit keuntungan...ini dinamakan main tipu ...banyak orang tak tahu...saya berpengalaman beli unit trust...kerajaan juga menipu kita dalam mana2 saham kerajaan saperti yg berlaku diatas...kalau disimpan ditempat lain yg boleh dapat tinggi lagi...lepas itu kerajaan akan suruh tutup dan dikeluarkan kenyataan sekim cepat kaya... kerajaan control semua pemberian bonus dan dividend, kerajaan tidak akan membiarkan mana mana pihak memberi keuntungan yang lebih dari kerajaan...ini lah niat buruk kerajaan...kalau tidak percaya tanya lah kepada saudara atau kawan yg bekerja dalam bidang saham saham..semu terkena tipu...
 
sekian
MAWS

2010/6/13 rAzzIdA <osrazak@gmail.com>

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Find useful articles and helpful tips on living with Fibromyalgia. Visit the Fibromyalgia Zone today!

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment