Sunday, May 8, 2011

RG2011... TEMBERANG PAPAGOMO - POLIS TIDAK MINTA JAM TANGAN OMEGA

 

Papagomo- Friday, May 06, 2011
 
Semalam Gomo di soal siasat oleh pihak Polis di bukit Aman yang mana Pegawai Penyiasat dalam kes ini adalah DSP Shanmugam Moorthy. sesi soal siasat selama 2 jam itu berjalan lancar walaupun ada beberapa sedikit ketegangan waktu soal siasat berlangsung.

Dalam masa soal siasat ini Gomo sebenarnya cuba mengorek beberapa maklumat dari Pegawai Penyiasat kes ini bagi kita seluruh rakyat Malaysia mengetahui keberannya. Ada 2 benda yang Gomo perlu sampaikan kepada semua rakyat Malaysia dan ianya adalah:

1) Pelacur China Doll:
DSP Shanmugam menjelaskan bahawa apa yang di laporkan Akhbar Berita Harian bahawa pelacur China yang sedang beraksi di dalam Video Seks yang di kaitkan dengan Anwar Ibrahim bukanlah seorang pelajar Kolej Swasta. Dan di sahkan juga bahawa pelacur China itu memang telah di ambil keteranggan nya dalam membantu siasatan kes Video Seks ini.

2) Jam Tangan Omega
Part ini yang paling Gomo suka dan sungguh berterima kasih kepada DSP Shanmugan kerana Beliau menyatakan bahawa Pihak Polis sebenarnya telah meminta Dato Seri Anwar Ibrahim menunjukkan Jam Tangan Omega namun GAGAL di berikan Anwar Ibrahim.
 
SinarHarian - Ahad 08 Mei 2011
Kuala Lumpur- Polis tidak pernah meminta jam tangan Omega daripada Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, susulan siasatan terhadap kes video seks yang pelakunya mirip pemimpin itu. Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, polis tidak akan meminta bukti dengan mana-mana individu, selagi siasatan dibuat belum mendapat pengesahan. Apa juga tiada kaitan dengan siasatan tidak akan ditimbulkan.Saya tidak mahu ulas"katanya.

--
Your kind understanding upon receipt is much appreciates.
Have nice day!.
 PaHiT JanGaN TeRuS DiBuanG
Jangan wajah yang dicari tetapi hati budi....itu pengukuran yang sebenar...
dance dance dance
….Nothing in life is to be feared..it is only to be understood….
Don't be afraid to give up the good to go for the great!!!!
"You are not responsible for what people think about you.
But you are responsible for what you give them to think about you"
 
Declaration
Setiap Penulisan,Nukilan maupun sebarang Article Yang Diposting Ke Laman sesawang ini,Ianya hanyalah Sebagai Bahan Bacaan Sahaja.Pengirim Tidak Samasekali Terniat Walaupun Sebesar Hama Untuk Mempengaruhi Hati Maupun Perasaan Pembaca. Dan Ianya Juga Tiada Kaitan Samasekali Samada Yang Masih Hidup Maupun Yang Telah Mati.
Sekian dimaklumkan
Pengirim article

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.


Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment