Tuesday, July 19, 2011

Re: RG2011... Hospital Universiti vs Hospital UKM

 

waalaikumusalam
HUKM dan PPUM adalah serupa dari segi fungsi.  Cuma hospital ini di bina utk penuntut perubatan UKM dan UM di samping menjalankan hospital biasa.  PPUM serupa dengan mana mana hospital kerajaan.  Cuma di PPUM ada d sediakan Hospital Pakar yang di panggil UMSC- University Malaya Specialist Centre yang terletak di Menara Timur bersebelahan dengan PPUM dan di dalam kawasan University Malaya.  Cuma bezanya kos rawatannya tinggi dari PPUM.  Pada tahun 2009 saya telah mengalami kemalangan jalanraya dan di masukkan ke PPUM.  Saya kena tunggu giliran untuk buat pembedahan.  Untuk mempercepatkan urusan pembedahan, saya di pindah ke UMSC dan pada hari perpindahan itu juga saya di bedah dan di rawat. 


From: Sheemaz Zainal <sheemazainal@hotmail.com>
To: mahligai@yahoogroups.com; "nshimaz@streamyx.com" <nshimaz@streamyx.com>; respeks_group@yahoogroups.com; resrespeks_group@yahoogroups.com; sahabatinteraktif@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, July 19, 2011 3:28 AM
Subject: RG2011... Hospital Universiti vs Hospital UKM

 
Assalamualaikum,
 
Adik saya terlibat dengan kemalangan di Melaka baru baru ini dan dihantar ke Hospital Besar Melaka.  Jika saya nak hantar ke KL, antara HUKM dan PPUM, mana yang lebih bagus dari segi perawatan, pakar dll.
 
Harap warga semua dapat memberikan bantuan.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment