Tuesday, July 19, 2011

Re: RG2011... Peguam yang berpengalaman dalam kes accident

 

Waalaikumusalam
Cuba Cik/Puan tanya siapa pegawai polis yang mengendalikan kes adik puan.  Kemudian tanya wakil peguam yang mengerumuni Cik/Puan samada mereka kenal pegawai polis yang bertugas mengendalikan kes adik.  Begitu juga dengan pegawai polis tersebut adakah dia kenal wakil peguam / syarikat peguam.  ini untuk memudahkan pihak peguam mengendalikan kes adik cik/puan 


From: Sheemaz Zainal <sheemazainal@hotmail.com>
To: mahligai@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; resrespeks_group@yahoogroups.com; sahabatinteraktif@yahoogroups.com
Sent: Tuesday, July 19, 2011 9:56 PM
Subject: RG2011... Peguam yang berpengalaman dalam kes accident

 
Assalamualaikum,
 
Adik saya yang kemalangan pada 11/07/2011 dikunjungi oleh beberapa orang wakil peguam tetapi hati saya berat nak terima offer mereka.  Oleh itu, saya meminta jasa baik warga semua untuk suggest peguam yang terbukti mampu menjalankan tugas dengan baik untuk mengambil kes adik saya.  Kalau boleh peguam yang ada track record dan pernah menjalankan kes kemalangan dan bukan peguam S&P. 
 
Terima kasih atas bantuan semua.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment