Thursday, July 7, 2011

RG2011... BERSIH 2.0: Himpunan Belum Bermula, Peniaga Sudah Untung

 

Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) dipercayai telah mengeluarkan sejumlah dana yang besar sejak beberapa minggu lalu bagi menempah bilik hotel di ibu kota.

Ia sekali gus menguatkan dakwaan bahawa pertubuhan haram itu mendapat bantuan kewangan daripada beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) asing dari Eropah yang dikatakan mahu menjadikan Malaysia huru-hara.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi ketika mendedahkan perkara itu hairan bagaimana Bersih boleh memiliki sumber kewangan besar sehingga mampu menempah bilik hotel dalam kuantiti yang banyak.
Nombor 1, confirm sampai kesudah Zahid Hamidi tak kan dapat, tak kan cuba dan tak kan buktikan tuduhan bahawa BERSIH 2.0 menerima Dana Asing sebab itu hanya tuduhan dan ianya tak berbukti.

Mungkin lepas ni BERSIH 2.0 akan saman Zahid Hamidi atas tuduhan liarnya.

Nombor 2. Kebanyakan Hotel di Bandaraya Kuala Lumpur dah penuh ditempah oleh orang ramai yang ingin menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0. Dalam 2-3 hari ni Hotel-hotel Budget dan Hotel-hotel "mampu bayar" di sekitar Bandaraya Kuala Lumpur sedang mengaut keuntungan.

Kedai-kedai makan, kedai 24 jam dn lain-lain peniaga masing-masing sedang mengira keuntungan sebab ramai Pelancong Politik sedang membeli-belah sementara menunggu jam 2 petang, 9hb. Julai, 2011.

Siapa yang rugi..? gua nampak yang rugi dalam hal ni ialah KERAjaan. KERAjaan kehilangan banyak undi hanya kerana BERSIH 2.0.



--
Posted By Topeng Perak® Unmasked to Perisik Rakyat® at 7/08/2011 12:38:00 PM

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment