Monday, September 12, 2011

Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI

 

Assalamualikum,
Terlebih dahulu,saya perkenalkan diri saya,saya ROHANA BINTI AZMI dari London (United Kingdom),ingin berkenalan dengan tuan-tuan dan puan-puan di sana.

Saya ingin mengajak tuan-tuan/puan-puan kepada satu peluang niaga yang amat menarik,bagi anda yang minat berniaga…Inilah peluang anda!!!
Produk ini di namakan(MULITE CLEANSER) Dan gunanya untuk mencuci perhiasan seperti batu permata yg masih mentah/yg sudah pun di process dan juga barangan kemas seperti rantai,cincin,gelang, dan banyak lagi.
Dan pada masa yang sama Company tempat saya bekerja perlukan MULITE CLEANSER,dimana mineral tersbut boleh didapati melalui pembekal di Malaysia.
Jadi bagi anda yang berminat dengan urus niaga ini,saya ingin anda menjadi Agent untuk menjual produk tersebut ke pada company tempat saya bekerja,(Anda membeli produk tersebut dari pembekal yang di malaysia terlebih dahulu dengan harga 2.250USD per carton dan menjual balek ke pada company tempat saya bekerja dengan harga 7.500USD per carton).
Yang terpenting Niat dan ikhlas untuk mencari rezeki semata-mata kerana Allah. Insya allah, Allah akan membantu kita untuk kita mencari rezeki yang halal dan berkat saya ingin anda buat keputusan yang bijak, anda mampu mengubahnya..Insya allah'
Sekiranya ada berminat atau ada sebarang pertanyaan, sila balas email terus kepada saya berdasarkan alamat di bawah atau sila berikan number untuk dihubungi dan saya akan terangkan melalui telefon: Insya allah saya cuba membantu anda. Semoga ikatan silaturrahim sesama kita diberkati Allah. Selamat berkenalan.
Ikhlas Dari
Rohana Azmi


--- On Mon, 9/12/11, mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my> wrote:

From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
Subject: Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Monday, September 12, 2011, 5:45 AM



Thanks untuk maklumat 2..
Untuk semua sahabat Rohana Azmi (mengikut ic) menyamar untuk berniaga..kononnya dari UK..
Pn Rohana ini akan menelefon dan akan berbahasa melayu untuk memujuk supaya berniaga dengannya..

From: `«€« þûßLïç Vì§iT°® »§»` <ah_jid@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Monday, 12 September 2011 10:19:41
Subject: Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI

ermmm rekod dalam spr pun tak ada.. kena tipu kot.. cuba cari dalam facebook lak.. mana tau ada ke ..


From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, September 12, 2011 9:00 AM
Subject: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI

KEPADA SESIAPA YANG MENGENALI ROHANA AZMI TOLONG HUBUNGGI SAYA SEGERA..
 
SAYA SERTAKAN IC BELIAU UNTUK TATAPAN SEMUA.. 
----- Forwarded Message ----
From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
To: Yahoo! Groups Notification <penawarku-accept-f0tgutthffnkjjyed31lun2bnoaa@yahoogroups.com>; penawarku penawarku <penawarku@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, 10 September 2011 18:18:24
Subject: SESIAPA YANG MENGENALI ROHANA AZ

 


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


How Bad is Your Score? Use this Free, Easy Way to See Your Score. freecreditscore.com.
.

__,_._,___

1 comment:

  1. BERHATI-HATI DENGAN WIDIYANA SAMUDRA

    Assalamualaikum Wr.Wb...

    Sebelum dan sesudahnya saya ingin memperkenalkan diri saya,nama saya WIDIYANA SAMUDRA berasal dari Indonesia dan bekerja di London (United Kingdom), ingin berkenalan dengan anda di sana.
    Saya ingin menawarkan satu peluang bisnis yang begitu bagus,dan bagi Anda yang berminat dengan bisnis ... Inilah kesempatan Anda,kapan lagi kalau bukan sekarang bukan.???
    Produk ini di namakan (MULITE CLEANSER) kegunaannya untuk mencuci barangan yang sangat berharga sekali seperti batu intan permata yg masih mentah.
    Dan pada waktu yang sama perusahaan di tempat saya bekerja membutuhkan MULITE CLEANSER dimana mineral tersbut tersedia dari operator yg di Indonesia.
    Jadi bagi anda yang berminat dengan bisnis ini, saya ingin Anda menjadi Agent untuk menjual produk tersebut ke pada perusahaan tempat saya bekerja, (Anda membeli produk tersebut dari operator yang di Indonesia terlebih dahulu dengan harga 500USD(Lima Juta Rupiah) per karton dan dijualnya kembali ke pada perusahaan di tempat saya bekerja dengan harga 1,500USD(Lima belas Juta per karton)
    Yang paling penting Niat dan ikhlas untuk mencari rezeki semata-mata karena Allah. Insya Allah, Allah akan membantu kita untuk mencari rezeki yang halal dan berkat,saya ingin Anda buat keputusan yang bijak, Anda bisa merubahnya .. Insya Allah '
    Apa bila ada berminat atau ada pertanyaan, silahkan balas email terus ke saya berdasarkan alamat di bawah atau silahkan berikan number supaya bisa di hubungi dan saya akan menerangkannya lebih lanjut di telepon: Insya Allah saya mencoba membantu Anda. Semoga ikatan silaturahmi sesama kita diberkati Allah. Selamat berkenalan.
    widiyana_s@yahoo.com
    Yang benar...
    WIDIYANA SAMUDRA

    ReplyDelete