Thursday, September 22, 2011

Re: RG2011... Respons RG: PERASAAN : SEDIH KITA KAT SINI BERGADUH

 

Aku sokong kau broooo

Nak Kaya Masuk UMNO....

masuk umno kompom jd kayaraya dgn ertikata

jual semua hargadiri..ikut semua telunjuk ketua

jgn bantah tapi sokong mesti tulus tanpa ragu2 dan nak lg baik jaja cerita

spy semua org percaya.... guna maruah dan hargadiri utk meraih kekayaan yg adadlm

umno dari segi subsidi dan semua projek..mesti ada bhgn utk kita..

jadi pendek kata jgn pikir halal ker haram dlm umno utk jd kaya

semua tu kau langgarlah...kompom jd kaya

Pesanan ini KHAS utk yg mau jd kaya menerusi jln UMNO

(mana umno yg tak puas hati aku boleh bawak dan tunjuk contoh budak tu skrg dia umur bwh 40....)

siap dpt rumah PPRT tp ada astro..... bukan aku nk kata apa la....nenek aku  nk dpt repair rumah pun susah

bila ada astro dia kata tak layak dpt duit pprt..pada hal aku ada SKAF lambang dacing dlm bilik nenek aku ni.....

warna merah dan biru..... nk tau sbb apa tkdpt..alasan astro tu gimik ajer....

tp sbnarnya anak2 dia semua org PR skrg).... ini contoh saja... tp yg pasti siapa yg nk kaya td

JGN PIKIR PANJANG SERTAILAH UMNO....target mesti mau jd kaya

 

------- Original Message -------

Sender : Geng RG@unspecified-domain<Geng RG@unspecified-domain>

Date : Sep 22, 2011 08:54 (GMT+07:00)

Title : RG2011... Respons RG: PERASAAN : SEDIH KITA KAT SINI BERGADUH

 

 

From: "Wan Zailan" wanzailan@ajikl.com.my
bro, hehehehe, umno yg mengajar jadi sempit,umno seksa melayu atas nama kuasa,tgk kelantan,20thn umno kacau, bro ni kelantan ke,pasal baja ke,kalau org tu pas memang tak dapat baja subsidi, nak buat padi kena beli la baja, aku tahu sebab bapa aku tanam padi dari muda sampai mati,tapi almarhum bapa aku tak mengeluh, nak buat macamana, nasib baik kerajaan negeri tlg sikit, patutnya pusat sebab kada bawah pusat, tapi itulah politik longkang umno,belum bab paksa guru hadir majlis umno lg, majlis umno pggl ahli umno la, bukan majlis umno paksa kakitgnkerajaan, apa daaaa, kwamp ke, umno buat macam duit umno padahal duit kerajaan, satu dua cth saja,
ok lah, saya tetap PAS walau apa sekali pun PAS selamanya,
''politik dlm islam tidak menghalang persahabatan wlp berlainan agama sekalipun..
tapi umno lah yg siang malam ,pagi petang dok kutuk pas kawan dgn dap ermmmm
tahu cakap tapi tak tahu buat
tapi bro nak jadi kaya, jadi super rich masuk umno, betul ke
ha btol tu. bek kenal2, mana tau bleh dpt pluang bisnes ker, bleh buat program sama2 ker, bleh jumpa jodoh ker... hihihi
kita mana tau kan
p/s: saya xkawin lg

 
 
 

 

 

BERSIHbe a good ctzen

Mohd Rozali Mohd Nor

( QUALITYCONTROL)

off : 066701033

h/p : 0123113783

easydail : 5222

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment