Wednesday, September 7, 2011

RG2011... ANGKASAWATI MASUK ISLAM

 

Sunita Williams adalah seorang angkasawan kelahiran Ohio (19 September 1965) dari keluarga berketurunan India-Slovenia. Berkahwin dengan Michael J. William, seorang Polis Federal di Oregon, USA. Sebagai angaksawati pertama India, dia memegang rekod perjalanan luar angkasa untuk wanita : berada diluar angkasa terlama (195 hari), dan berjalan di luar angkasa (29 jam, 17 minit).


Beliau melakukan ekspedisi pertamanya ke Bulan pada tarikh 02/07/2007,dan telah menemui satu keajaiban, di mana dia melihat ke bumi, dan nampak semua wajah bumi kelihatan sangat gelap (hitam), tetapi ada 2 tempat di bumi yang bersinar dan terlihat seperti berkilauan. Dia kagum melihat hal itu dan mereka ingin melihat lebih jelas dengan batuan teleskop dan mengetahui bahawa kedua tempat tersebut adalah Mekah & Madinah dan pada ketika di Bulan semua frequensi gagal kecuali mereka hanya boleh mendengarkan kumandang suara azan.


wallahualam
sumber   Liputan 86 



Sumber: 'Sunita Williams' Masuk Islam Setelah Melihat Mekah dan Madinah Dari Bulan ? Benarkah ? - Liputan 86 



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


A bad score is 579. A good idea is checking yours at freecreditscore.com.
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment