Wednesday, September 21, 2011

RG2011... Fw: Nak Glamor Punya Pasai!!!!

 

 
----- Original Message -----

Nak Glamor Punya Pasai!!!!

siasahkini - juragan.

 
Fuhhhh..hebatnya RosMEWAH si bini Najib ini..sampaikan kotak bantuan ke Somalia pun mesti dilekatkan gambar minah nii..Sedangkan kumpulan Mercy yang dah bertahun dan berpuluh negara nereka pergi menghulurkan bantuan tak pernah pun letakkan gambar pemimpin negara sebelum ini..cuma yang ada,hanyalah gambar bendera Makaysia,yang melambangkan bantuan dari seluruh rakyat negara ini.

Tapi kali ini Putera Umnongok yang menghantar bantuan telah melekatkan gambar Si Ros MEWAH untuk apa??gua pun tak tahu..sebab Mufti Harussani dalam soaljawab di radio Perak,dengan nada marah menempelak pembangkang yang sangka buruk terhadap keikhlasan pimpinan dan rombongan bantuan ke Somalia itu.

Bagi gua yang jahil ini..Islam kata,kalau nak memberi derma atau bantuan,mestilah dengan ikhlas iaitu tidak menonjol dan tertonjol nama atau gambar yang memberi..barulah ikhlas beb..itulah yang gua tahu..

Gua rasa memang kita bukan nak sangka buruk..tapi perangai kumpulan misi bantuan Putera Umno ini buat kerja yang memang dah burukkk.Buat apa nak lekat gambar RosMEWAH..?? sedangkan bantuan itu adalah bantuan dari rakyat negara ini.Cukuplah dengan bendera yang melambnagkan segala-galanya.Beginilah kalau pemimpin yang kemarukkan Glamour dan nama..Hancusss Umnoooo PRU 13......
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment