Wednesday, September 7, 2011

RG2011... Tiada Tanda pada Kenderaan?

 

Bakal Ketua Pemuda UMNO Cawangan Somalia?

Sebahagian dari berita yang dipetik dari Malaysiakini.

Presiden Kelab Putera 1Malaysia, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim berkata, keselamatan misi bantuan kemanusiaan ke Somalia, yang mengorbankan seorang petugas media Malaysia pada Jumaat lalu, dikawal sepenuhnya oleh pasukan bersenjata negara berkenaan.

Pasukan berkenaan merupakan anggota polis dan tentera Somalia dan bukan pasukan bersenjata upahan, katanya ketika ditanya dalam satu sidang media hari ini.

Abdul Azeez, yang mengetuai misi berkenaan, menjelaskan bahawa beliau juga telah mematuhi sepenuhnya arahan serta prosedur operasi standard yang ditetapkan Somalia.

Beliau juga mematuhi nasihat yang diberikan pasukan berkenaan bahawa anggota misi berkenaan tidak perlu memakai jaket kalis peluru.

Jelasnya, anggota daripada misi yang disertai VIP serta NGO beberapa negara Arab lain termasuk Turki, Qatar dan Sudan juga tidak memakai baju kalis peluru.

"Ada juga media daripada negara mereka datang buat liputan. Tak ditembak pun. Tapi ini takdir Ilahi," katanya lagi.

Selain itu, anggota misi berkenaan ditetapkan supaya sering menukar kenderaan dan tidak meletakkan sebarang tanda di kenderaan berkenaan supaya tidak dikenalpasti sebagai sasaran serangan, kata Abdul Azeez lagi.

TIDAK MELETAK SEBARANG TANDA DIKENDERAAN??

Hmm.. korang tengoklah sendiri gambar-gambar kenderaan yang digunakan dalam Misi Mengejar Publisiti UMNO ini.. Betul atau tidak apa yang Mamak Azeez tu kata iaitu tiada sebarang tanda diletakkan dikenderaan..












Semua kenderaan dilekatkan dengan gambar Najib, Rosmah dan Bendera Malaysia.. Gambar bendera Malaysia tu aku tak kisah sangat, tapi gambar Bik Mama dan Najib tu tempek buat apa kalau ikhlas membantu atas nama negara Malaysia??

SATUUUU... MALAYSIAAAAA.. err betoi ka?

Lagi gambar-gambar kenderaan yang tidak dilekatkan sebarang tanda korang tengoklah di MINAQ JINGGO.
 
Posted by ahmadi

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


A bad score is 579. A good idea is checking yours at freecreditscore.com.
.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment