Sunday, October 9, 2011

Re: RG2011... MINTA MAAF PADA ROSMAH

 

byk gak duit kak Ros kita ye!! menabung dari sekolah kut!

From: zahrol zahrol <z_zahrol@yahoo.com>
To: "melayucyber@yahoogroups.com" <melayucyber@yahoogroups.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, October 7, 2011 8:28 PM
Subject: RG2011... MINTA MAAF PADA ROSMAH

 
Hang pa tak tau ke cincin Alladin kwang..kwang..kwang

From:
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, October 6, 2011 11:00 PM
Subject: [melayucyber] Fw: MINTA MAAF PADA ROSMAH

 
----- Original Message -----

Isu cincin : Rakyat Malaysia mesti MINTA MAAF PADA ROSMAH
 
selatanonline
 
Rakyat Malaysia mesti minta maaf kepada isteri Perdana Menteri, Rosmah Mansor kerana mengaitkan beliau dengan cincin berharga RM24 juta. Jumlah itu tidak betul
 
Kita mesti minta maaf padanya. Mungkin ia mengguriskan hati orang kesayangan Perdana Menteri yang juga 'First Lady' Malaysia ini.

Jumlah RM24juta itu tidak betul. Kita mesti MINTA MAAF. Jumlah yang betul ialah RM72juta bukan RM24juta. Angka 24 juta itu ialah dalam matawang USD. Rakyat mesti maaf kerana menuduh harganya hanya RM24 juta sedangkan harga sebenar ialah RM72juta.

Rakyat merendah-rendahkan tuan punya cincin tersebut (Tiada siapa yang mengaku menjadi Tuan Punya cincin). Sedangkan harga sebenar ialah RM72juta atau lebih kurang USD24juta. Jangan pandang lekeh kepada tuan punya cincin kerana beliau beli cincin dengan harga RM72juta bukan RM24 juta.

Syabas kepada tuanpunya cincin kerana mampu beli cincin dengan harga RM72juta bukan RM24juta. Kalau cincinnya berharga RM72juta bukan RM24juta agak-agaknya berapa harga seluar dalam, baju, seluar dan sebagainya. Tentulah berlipat-lipat ganda lagi.

Apapun saya juga minta maaf sebab merendah-rendahkan tuan punya cincin dengan menulis bahawa harganya RM24juta sahaja sedangkan harga sebenarnya ialah RM72juta.

Syabas kepada tuan punya cincin yang sampai sekarang tidak ada orang yang mengaku menjadi pemiliknya. Mungkin cincin tersebut boleh menulis sendiri borang penghantaran, borang kastam dan sebagainya sehingga boleh dihantar ke Malaysia.
Posted by tok_aji




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment