Thursday, October 6, 2011

RG2011... Lagi 5 Markas Rahsia Yang Terkenal Di Dunia

 

(dipetik dari blog Pakcik Macam2Online)

Last time korang dah baca kan entri "5 Markas Rahsia Yang Terkenal Di Dunia". Ni pakcik nak tambah lagi 5. Therefore, enjoy peeps!

1. Robber's Cave – Oklahoma

image
Ha, yang ni takde la pintu besi ke razor wire bagai tuh, tapi ianya memang spot yang perfect untuk penjenayah yang melarikan diri untuk bersembunyi. Gua ni sangatlah famous ketika Civil War, dan digunakan oleh bandits yang super famous seperti Jesse James, Belle Starr dan geng James-Younger. Kini, ianya menjadi tarikan unik di Oklahoma State Park.

2. Fuhrerbunker – Berlin

image
Errggh! Kenapa WTF sungguh ghopenye? Bangunan 2 tingkat yang mempunyai 30 bilik kecil ni adalah markas Adolf Hitler ketika World War II sebelum dia dan isterinya bunuh diri disitu!! Creepy!

3. Area 51 – Southern Nevada

image
Kalau korang tk pernah dengar pasal tempat ni, sila terjun dari tingkap ofis korang sekarang! Inilah markas mister US Military yang sentiasa menjadi tanda tanya semua. Walaupun diakui wujud, officials tak menyatakan apa yang ada di dalamnya, dan seperti yang semua tau, ianya kononnya menyimpan rahsia tentang aliens di bumi!
Baca cerita selanjutnya DI SINI 
*p/s: jangan lupe like Facebook Fanpage Pakcik ye! 








__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment