Friday, October 21, 2011

RG2011... PROGRAM MENIPU RAKYAT 1MALAYSIA

 

----- Original Message -----

PROGRAM MENIPU RAKYAT 1MALAYSIA

 
 
 
 
Nampak Benor Nipunyeee.... Oleh Kerana Masa PM Makan Kat Restoran 1Malaysia Cuma RM4.00, Maka Adalah Mereka Yang Prihatin Ini Pergi Ke Kedai Restoran 1Malaysia Mengambil Makanan Yang Sama Seperti PM Kita Makan Dengan Harapan Harga Makanan Itu RM4.00 Juga... Rupa-Rupanya... Indah Khabar Dari Rupa... Terperanjat BOBOI.....

Kami Boikot Buletin Utama TV3


Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob, yang mengiringi Perdana Menteri, berkata kunjungan Najib ke premis itu adalah untuk menikmati dan menilai sendiri kualiti makanan yang dijual kepada rakyat pada harga RM4 untuk makanan tengah hari dan RM2 untuk sarapan.

DEPA NI SEMUA DAPAT MAKAN FREE
PATUTLAH MAIN BEDAL JE CAKAP PASAL HARGA
SATU SEN PUN TAK KELUAQ DUIT BEB
KAH! KAH! KAH!

JADI KITA RAKYAT JANGAN MUDAH TERPEDAYA
PASAI DEPA NI DARI LUAQ SAMPAI DALAM
SEMUA FREE-FREE BELAKA
KAH! KAH! KAH!

"Saya rasa Perdana Menteri sangat gembira di mana hari ini beliau dapat merasa sendiri apa yang rakyat rasa dan makan setiap hari, dan ini menunjukkan beliau prihatin dengan apa yang dimakan dan dirasa rakyat," kata Ismail Sabri.

AYAT BODEK TAHAP GHAPLA JINGGA
KAH! KAH! KAH!

Program Menipu Rakyat 1Malaysia dilancarkan pada 7 Julai lepas bertujuan membantu meringankan beban perbelanjaan harian rakyat.

KAH! KAH! KAH!
NAK MENIPU PUN ADA PROGRAM...
PROGRAM MENIPU RAKYAT 1MALAYSIA
(Formerly known as PROGRAM MENU RAKYAT 1MALAYSIA)
KEH! KEH! KIOK!!!
 

Kalau Tak Menipu Bukan UMNO Namanyaaaa!

 
 


Kata Najib bayar makan tengahari dia RM3?? pada 18/10/2011??

Takkan pada 20/11/2011 harga dah naik balik??

wakakakakak!!

Tiada bantuan kewangan bagi Menu Rakyat 1Malaysia
 
budakbalun

Restoran yang membekalkan Menu Rakyat 1Malaysia tidak mendapat sebarang bantuan daripada kerajaan kecuali publisiti bagi menjayakan program itu.

Antara publisiti itu, menurut pengurus Restoran Ukhwah, Idris Sani Mukthar, ialah nama-nama resotoran yang terbabit dengan program itu akan disenaraikan di laman web Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, iklan di surat khabar dan dibekalkan dua sepanduk.

Walaupun harga makanan yang ditawarkan adalah rendah, Idris memberitahu Malaysiakini restorannya masih mampu meraih keuntungan harian sekitar RM300.

Selasa lalu, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak melawat Restoran Ukhwah bagi memberi publisiti berhubung hidangan kos rendah yang ditawarkan.

Pada keesokkannya, akhbar-akhbar memaparkan gambar Najib makan tengah hari dengan hanya berbelanja RM3 - untuk sepinggan nasi, dua ketul ayam sepotong daging, taugeh, dan 'poppadom'.
- Mkini
 
 

sumber gua rembat dari ;

 http://edyesdotcom.blogspot.com/2011/10/restoran-rakyat-penipu-1malaysia.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+edyesdotcom+%28edyesdotcom%29    

dan

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2011/10/rm400-saja-najib-bohong-lagi.html

'Menu Rakyat' yang disediakan di restoran ini menjadi tumpuan oleh pelanggan yang datang ke restoran ini baik sarapan mahupun makan tengah hari. Untuk sarapan, para pelanggan boleh menikmati set lengkap Roti Canai + Teh Tarik dengan hanya RM 1 sahaja manakala untuk tengah hari pula, pelanggan dapat menikmati hidangan nasi putih + lauk + sayur + papadom dengan hanya RM 4.00 - Bernama


Bandingkan pula dengan resit kat bawah tu... RM berapa tertera kat resit tuuu... 4 hengget ke 6 hengget beb.... apakah mata gua ada masalah rabun dekat jauh ke... atau rakyat kena kencing dengan Bapak Munafik kat atas tuuuu.... atau Bapak Munafik kat atas tu kena kencing dengan Baghal dia kat belakang tuuuu... hahahaha...


Dalam sehari dua nih gua ingat nak pi pedajalkan Restoran Ukhwah tu laaaaa...., gua nak pi beratur ambil nasi dan menu lauk yang Najib Razak makan dengan harga 4 hengget. Sebelum makan gua nak bertanyakan harga terlebih dulu, jikalau harganya lebih dari 4 hengget..., gua akan tinggalkan makanan tu atas kaunter pembayaran dan blah.... peduli aaarrrr... tauke dia nak mengamuk ke apa...

Lain kali jangan menipu rakyat beb....!!!!
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment