Sunday, December 18, 2011

Re: RG2011... Bangunan yang ada value tinggi rugi kalau tak dijual..

 

YE KE saudara ada melawat ke dekat Institut kemahiran yayasan? pernah berjumpa dgn pegawai mereka? atau tahu cerita sebenar? jangan man serka p jarang je nanti kena saman cam Utusan. baik pergi cari bukti. bnyak salah tu yg saya nampak


From: Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
To: Kelakar <Kelakar@yahoogroups.com>; respeks_group <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, 16 December 2011, 8:01
Subject: RG2011... Bangunan yang ada value tinggi rugi kalau tak dijual..

 

3 Bangunan Yayasan Selangor Bakal Di Jual

Bangunan yayasan selangor di kampung baru kl bakal dijual kepada seorang tauke cina dari perak.

Terkini mengenai yayasan selangor, diberitakan tiga bangunan meraka bakal dijual kepada orang asing, bangunan yayasan di kampung baru akan dijual kepada seorang taukei cina dari perak, bangunan yayasan di segi tiga emas bukit bintang kuala lumpur dikatakan akan dijual kepada seorang taukei cina dari singapura dan institut latihan yayasan selangor di bagan terap kuala selangor akan di jual kepada sebuah kolej swasta.

Cina singapura dikatakan cukup berminat dengan bangunan yayasan selangor di bukit bintang kl.

Institut kemahiran yayasan selangor yang ditutup hari tu sebenarnya bukan untuk dijadikan kem motivasi, tetapi ia bakal dijual kepada sebuah kolej swasta.

Inilah dia kalau orang koperat jadi menteri besar, habis semua benda nak dijualnya. bila ditanya khalid kenapa bangunan itu nak dijual? khalid jawab bangunan tu semua ada value tinggi rugi kalau kita tak jual, mampos rakyat selangor ada menteri besar yang gila duit macam khalid ni. lepas ni katakan la ada seorang bilionair datang jumpa khalid dan menawarkan harga tinggi untuk membeli negeri selangor, tengok dengan perangai khalid yang mata duitan tu aku yakin negeri selangor pun khalid sanggup jual..
Posted by det


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment