Friday, December 16, 2011

RG2011... Fw: nasihat ahli politik jangan guna bomoh

 

----- Original Message -----

Tun M nasihat ahli politik Umno agar jangan guna bomoh
 
selatanonline
Oleh Milo Suam

AHLI politik dan pemimpin Umno dinasihatkan agar "jangan menggunakan bomoh untuk menang pilihanraya", itulah yang boleh difahami daripada artikel terbaru di blog Tun Mahathir [Chedet].

Umum mengetahui bahawa ramai pemimpin dan ahli politik Umno gemar menggunakan bomoh di dalam menentukan kemenangan mereka di dalam pilihanraya mahupun pemilihan di peringkat parti.



Tun Mahathir, bekas Perdana Menteri sememangnya sering menyampaikan amanat kepada pemimpin-pemimpin Umno melalui blog peribadinya chedet.co.cc baik secara tersurat mahupun tersirat.

Artikel terbaru di blog beliau yang bertajuk "TAKUT", menyampaikan mesej jelas menggambarkan situasi Umno yang kini begitu goyah dan gementar di dalam menghadapi pilihanraya umum akan datang.

Hal ini mengingatkan kita kepada sejarah yang pernah menggemparkan negara bagaimana salah seorang ahli politik Umno, Datuk Mazlan dibunuh oleh bomohnya sendiri, iaitu Mona Fendy [Mona Fendy]

Sudahlah wang banyak habis diberikan kepada bomoh, masa depan politik lebih cerah yang diharapkan, sebaliknya nyawa sendiri yang melayang.

ReJaM© "Harap-harap Lady Gajah pun baca blog Tun Mahathir..."

Posted by aya

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment