Thursday, December 22, 2011

RG2011... Fw:DALAM MASJID PUN NAK BERPOLITIK????

 

 


Mana orang Melayu tak berpecah..sampaikan khutubah Jumaat pun nak dipolitikkannya. EP cukup tak faham dengan pemimpin-pemimpin PAS, boleh dikatakan tiap-tiap hari mereka adakan ceramah...tak cukup lagi ke ruang untuk menghasut dan menipu rakyat tentang perjuangan mereka??..Kenapa masih lagi nak menggunakan masjid sebagai tempat untuk menabur fitnah dan menghasut rakyat??

EP rasa semua pemimpin PAS ada KPI yang perlu dicapai kot...Mereka perlu berceramah disetiap ceruk, tak kira la di dalam jamban ke...hutan ke...padang ke...asalkan ada orang yang boleh mendengar kira ok la tu.. termasuklah masjid.

Nama je parti Islam, tapi perlakuan mengalahkan orang kafir... rasanya DAP pun tahu hormat rumah ibadat mereka...Mana ada pemimpin DAP bagi ceramah politik dalam tokong atau kuil mereka..Kalau mereka berucap dalam rumah ibadap mereka mesti sebab perpaduan kaum mereka dan kebaikan untuk kaum mereka tanpa membezakan parti politik...Kalau mereka nak kututk pun...mereka akan kutuk bangsa lain terutamanya Islam macam Lim Guan Eng buat masa hari wesak dan good friday.

Sudah-sudah la menggunakan masjid untuk menghasut dan memecahbelahkan umat Islam..belajarlah sikit hormat rumah Allah..tak kan itu pun nak diajar.Tak cukup lagi ke pepecahan yang ada sekarang...EP harap Jabatan Agama Islam Negeri Perak memandang serius dalam hal seperti ini..


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment