Friday, December 16, 2011

RG2011... Hassan Ali Jawab Tohmahan Mustafa Ali dan Mahfuz

 

mungkin boleh siasat semua transaksi menggunakan proksi termasuklah pengerusi syabas tu.. penerbitan, kontrak dsbnya termasuk jugak sponsor2 majlis jamuan makan hari raya open house dsbnye.. tanye2 lah org yg hampir dgn mereka2 nie..siasat jer..bukan tuduh.. takde kes takper lah.. kalo ade check terus..

From: nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com>
To: "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "zas62000@yahoo.com.sg" <zas62000@yahoo.com.sg>; "ziee_lipan@yahoo.com" <ziee_lipan@yahoo.com>; "angahku_01@yahoo.com" <angahku_01@yahoo.com>; "ustmdcd@gmail.com" <ustmdcd@gmail.com>; red ha <bushwalker1212003@yahoo.com>; hamden yahaya <mrlabiu@yahoo.com>; "orang_pulau27@yahoo.com" <orang_pulau27@yahoo.com>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>; "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>; red ha <bushwalker1212003@yahoo.com>; "rozi_amiruddin@yahoo.com" <rozi_amiruddin@yahoo.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "nazacomp@gmail.com" <nazacomp@gmail.com>; "matobosa@yahoo.com" <matobosa@yahoo.com>
Cc: "pendekarbloggerz@gmail.com" <pendekarbloggerz@gmail.com>; "poji2ya@gmail.com" <poji2ya@gmail.com>
Sent: Friday, December 16, 2011 5:46 PM
Subject: [MalaysiaNews] Hassan Ali Jawab Tohmahan Mustafa Ali dan Mahfuz

 

 


Dr Hasan Ali sambil menafikan penglibatan Umno berhubung segala isu melibatkan diri beliau yang kini menjadi polemik di kalangan pemimpin utama PAS, mahu parti itu "berlapang dada dan berjiwa besar."

Sehubungan itu, bekas pesuruhjaya PAS Selangor ini menasihatkan pemimpin-pemimpin partinya berhenti membuat tohmahan sedemikian dan jangan berfikiran tertutup.

"Janganlah berfikiran tertutup dan simplistik sehingga segala-galanya dijuruskan kepada agenda Umno tanpa memberikan bukti," katanya dipetik Utusan Malaysia hari ini.

Hasan mengeluarkan reaksi itu ekoran kenyataan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali semalam yang menyifatkan Hasan dan bekas timbalan presiden parti itu Nasharudin Mat Isa sudah terperangkap dalam agenda Umno untuk melemahkan parti Islam itu.

Juga semalam, Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar berkata Hasan boleh keluar PAS dan menyertai Umno jika beliau mahu.

Hasan juga berkata kenyataan dan pendirian pemimpin-pemimpin PAS bukan satu masalah kepadanya, sebaliknya menjadikan beliau lebih kental untuk terus berjuang atas nama Islam dan Melayu.

Hasan juga berkata, pemimpin-pemimpin PAS harus berlapang dada dan berjiwa besar menghormati pandangan serta pendapat sesama pemimpin demi kelangsungan perjuangan parti.

"Saya tetap setia dan akan terus setia kepada dasar perjuangan parti sebagai harakah Islamiah dan bukan parti politik semata-mata," katanya lagi.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment