Monday, December 12, 2011

RG2011... IKLAN: PRODUK YANG DINANTI-NANTIKAN

 

Saya ada sesuatu yg ingin dikongsikan dgn anda semua..saya rasa ia mungkin amat berguna bg anda yg memerlukannya.sbenarnya, saya telah lama berada dlm group ni.itu pun secara xsengaja di add ke dlm group tu.Group super slim namanya..he3… group super slim adalah group produk pelansingan bdn yg 100% berasaskan herba. group itu diwujudkan utk kita sama2 mdpt info tkini bkenaan dgn ss.SS adalah slmt digunakan, tiada kesan sampingan , mendapat kelulusan KKM dan disahkan halal.nanti blh rujuk group tu utk sebarang info.blh buke d dosc@photo utk lihat kesahihan ss.sudi2 ler utk menjengah ke group utk maklumat lanjut.saya sdiri pun dah lama berada dlm group tu.dah bmcm2 testimoni dan komen customer dah saya lihat. memang teruja dan happy mlihat kejayaan diaorg.wpun saya sdiri xgunakan ss.. saya rasa ss mmg xmhampakan org yg menggunakannya.so, saya bkongsi la dgn rakan2 d fb ni. mungkin dpt mbantu anda@org tsyg@shbt handai.jk bminat blh like pada page atau ask to join group.tp, jk xbminat, abaikan msj ni.thanks

https://www.facebook.com/groups/saripah/

Best regards,
Norfarazila

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment