Sunday, December 11, 2011

RG2011... Respons RG: Pelaburan

 

Pd masa sama, konsultan kena la update perkembangan investment tak kisah positif @ negatif.. Apa strategi yg digunapakai agar dlm jangkamasa panjang, pelaburan akan dpt 10-15% average return a year..
 
From: Khairul Izwan izwansc@gmail.com
Salam, Setiap 3 bulan memang kena sign balik borang2 tue. Ini adalah untuk mendapatkan kebenaran dari pemilik akaun KWSP untuk penolakan akaun 1 kepada unit trust :)
From: rio hirowati riorhs@yahoo.com
Saya akan pilih sykt yang memberi keuntungan yang benar kepada pelanggan. Saya sedih kalau pelanggan tidak dapat menikmati pelaburan seperti yang diharapkan
Bagi Generasi Y, jika mahu sedikit income hubungi sms saya 0163647269 untuk saya sms bagaimana cara nya. Saya tidak janjikan bulan dan bintang tetapi setakat income o.k saja dengan pelaburan pun tidak banya, celah gigi saja
 
From: Rosli Daud roslid@gmail.com
Sign borang banyak2 maknanya setiap 3 bulan dia akan submit ke KWSP dan buat penambahan sampai lah baki you tu habis. Hati-hati Bro. Tak faham tanya dia betul2.

From: jiwalara fuadhj@gmail.com
unit trust consultant kena jaga akaun customer. Saya buat part time dan cust saya org dekat2 je spt sedara mara dan kawan ofis. Syarikat perlu kukuh supaya org rasa selamat dan terjamin.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment