Monday, December 12, 2011

RG2011... Respons RG: Selama 54 Thn Perintah, Ini Yg Melayu Dpt?

 

From: lebai gadget inspectorgadget.012@gmail.com
Berjaya ker dasar ekonomi baru ni ke matlamat 30% melayu berjay. Hahaha. KJ mmg jd jutawan, tp apa produk dia?
From: xstream pejal71@gmail.com
Kita tukar kerajaan baru bijak..dan kebijaksanaan ini yang menggerunkan penyokong BN dan UMNO... masih lagi nak merapu..masih lagi suruh bersyukur... masih lagi ingat rezeki ditangan BN dan UMNO... memang jelas Melayu dah jadi penumpang sekarang..penumpang simpati.. hidup semakin susah..sampai nak berniaga MLM pulak.. siang malam pikir camna nak dapat duit lebih...cara hidup Islam banyak yang tinggal..tetapi pertukaran kerajaan tidak akan menjadikan kita mundur..tak tukar tuh akan jadi bangkrap.. takkan nak harap MCA dan MIC kot nak bela org Melayu..Melayu yang ada dalam UMNO pun suruh jangan bagi biasiswa, suruh rakyat tanam sayur kat rumah flat kah kah kah...suruh kurangkan gula untuk menaikkan harga gula, harga RON95 pasaran lebih mahal dari RON97, kalau subsidikan RON97 kita boleh dapat harga 1.50 jer seliter..(tgk stesen minyak ada bgtau) kah kah kah ...itu baru sikit pendedahan pembohongan dan penipuan BN dan UMNO kepada rakyat sekarang ... kita tukar dan ramai dah cerah hati nak faham menda nih.. kepada yang dah berusian lanjut bagi nasihat yang betul... mengakulah UMNO semakin parah..tidak lagi mampu menyelesaikan masalah pemimpin terdahulu yang rakus dan meninggalkan anak didik yang 2X rakus, pendek kata kalau bapa kencing berdiri anak kencing berlari.. Tukar kerajaan PRU13. Wassalam

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment