Thursday, January 12, 2012

Re: RG2011... Kes Penipuan...saudara makan saudara

 

sbaiknyew akk buat report or cover report dulu sbelown dia wat report...
t teruk akk klu dia wat report..
coz akk pown x d blank n white kan???
better g wat report polis dulu..
 


Thank You & Best Regards,

Che Wan Nor Farah Iqma
Purchasing Clerk
CHESTRONICS SDN. BHD.
Lot 1289 & 1290,
Kawasan Perindustrian Rembia,
Mukim Rembia,
Daerah Alor Gajah,
78000 Melaka, Malaysia.
Tel : 606-316 3333 Ext : 114
Fax : 606-316 3332
email : farah@chestronics.com
Web : www.chestronics.com
 
From: Rosli
Sent: Friday, January 13, 2012 11:04 AM
Subject: Re: RG2011... Kes Penipuan...saudara makan saudara
 
 

Ini mcm melepaskan anjing tersepit. Org cam ni memang takleh buat apa. Mintak dia mampos je


Sent from Samsung tablet


"ija@norijah hussein" <ija_nia2007@yahoo.com.my> wrote:


 


Assalammualaikum kepada kwn2 dan sahabat2 di respect Group atau pun di Sim Group.
 
Disini saya ingin meminta jasa baik pada semua kalangan kwn2 semua sekira kwn2 di sini adalah salah satu peguam yang boleh membantu saya.
 
pada tahun lepas saudara saya ada minta tolong pada saya, kerana dia tak mampu bayar kereta dia, jadi dia minta tolong saya untuk sambung bayar. so hampir setahun saya membayar dan ubah semua kereta tu dari buruk dah jadi cantik....dan renew roadtax insurrance, pagi ini dai call saya nak ambil balik kereta itu.( savy )
 
Saya dengan rela hati berkata..sambil ketawa saya ingat dia berseloroh...ambil lah...dia kata serious..
Saya berkata begini lah kalau betul2 u nak ambil mcmni lah...saya dah buat semua kereta tu dari hujung rambut sampai hujung kaki tak kisah...asya minta jasa dia pulang kan balik sekurang2 3 bulan sahaja dari apa yang saya dah bayar.....malahan dia marah saya...dia kata dia tak pulang balik kerana dia tak der perjanjian dengan saya ( manusia jenis apa lah dia ini yer )
 
Kalau mcm tu memang dia nak menipu saya..
 
Oleh ti saya berharap pada kwn2 yang ada mengetahui dalam bidang guaman tolong lah sayamcm mana saya nak buat dengan perkara ini.
 
Terima kasih.
 
 
 
 
  
NORIJAH  HUSSEIN
( )"""""( )
   (  ' O ' ) (" )
=( ")===========

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment