Friday, January 13, 2012

Re: RG2011... SARA 1Malaysia - Satu lagi bukti kebajikan untuk rakyat dari kerajaan.

 

Please bro..more details supaya kami lebih jelas dan tidak ter'hangguk-hangguk' dan tersengih-sengih macam perhimpunan perdana puak tu sedikit masa lalu.

From: yusri khatib <yusri762002@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Friday, January 13, 2012 12:43 PM
Subject: RG2011... SARA 1Malaysia - Satu lagi bukti kebajikan untuk rakyat dari kerajaan.
 
kebajikkan pada kroninya.
 
kena terikat pada pinjaman. so dah la miskin. kena pinjam. macam mahadir dulu, terdesak. pastu pinjam dengan imf. tapi tuduh anwar yang buat macam tu.
 
nak aku huraikan lagi ke sapa yang untung dalam hal ni?? untuk rakyat konon.--- 12/1/13 (금)에 Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>님이 쓰신 메시지:

보낸 사람: Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
제목: RG2011... SARA 1Malaysia - Satu lagi bukti kebajikan untuk rakyat dari kerajaan.
받는 사람: "respeks_group" <respeks_group@yahoogroups.com>
날짜: 2012년 1월 13일 (금요일) 오전 1:19

 
 

Najib lancar SARA 1Malaysia

Najib melancarkan Skim Amanah Rakyat 1Malaysia di Pusat Dagangan Dunia Putra di Kuala Lumpur semalam.
KUALA LUMPUR - Datuk Seri Najib Tun Razak melancarkan Skim Amanah Rakyat 1Malaysia (SARA 1Malaysia) semalam bertujuan membantu golongan berpendapatan rendah menjana pendapatan keluarga.
Perdana Menteri berkata, skim khusus untuk isi rumah berpendapatan RM3,000 ke bawah itu mempunyai ciri-ciri kelainan menarik yang tidak pernah diwujudkan sebelum ini.
Katanya, ia merupakan satu produk pelaburan unit amanah yang digabungkan dengan produk pinjaman bagi menghasilkan satu produk hibrid yang mampu menjana aliran pendapatan tunai atau insentif bulanan yang konsisten.
"Hadnya ialah RM5,000, dan mereka boleh membelinya bermula 30 Januari ini melalui simpanan atau memohon pinjaman pelaburan daripada institusi kewangan terpilih.
"Daripada pelaburan itu, kita jamin mereka akan menikmati pendapatan RM134 sebulan manakala yang membuat pinjaman, mereka hanya perlu membuat pembayaran balik sebanyak RM84 sebulan dan meraih untung RM50 sebulan," katanya ketika melancarkan skim tersebut di sini semalam.
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment