Wednesday, January 11, 2012

RG2011... Respons RG: Keputusan liwat II: Anwar TAK bersalah!

 

From: "Mohd Hilmi" hilmi@sspsb.com.my
Ramainya lawyer2 kat sini..nak berhujah biar ada pengetahuan…tak tau, duduk diam bagi org yg arif…org pro-Anwar akan terus mempertahan..org yg pro-kerajaan pun begitu…sudah2 lah…masing2 jgn duduk tuduh apa2..Hakim pun manusia jugak…bukan Allah…dia bagi keputusan based on apa yg dipersembahkan/perogatif/penilaian dia…di pihak penuduh, masih ada proses rayuan yg boleh dibuat..tunggu dan lihat..di pihak yg menang jgn dok suka sgt…
Klu di dunia tak boleh percaya, esok di akhirat tengok sendiri sapa yg betul2 dajal…
 
From: "A. Bakar Attan" a.bakar@smebank.com.my
Tak bersalah kata mahkamah tak bererti peristiwa tak berlaku...
Hakim kata bukti tak cukup kuat nak sabitkan dia berdasrakan standard kehakiman...'BEYOND REASONABLE DOUBT".. So lepas on teknikal ground jer..
 
From: Hasno bin Hashim Hashim hasno.hashim@yahoo.com
Moga pembuat, penyampai & penyebar fitnah disambar petir. Amin
 
From: nor azlin mohd nordin azlin8@yahoo.com
Namanya pun pakcik xstream....so tak hairan la ekstreme sampai beruk marikh pun semua nak disebutnya...
Tapi part 'saiful cakap apa pun, korang percaya'...tu yang kelakarnya. Mengata orang dia yang lebih...'DSAI cakap apa pun dia percaya gak....Najib berzina dengan Altatunya la...Rosmah ada di tempat kejadian letupan la....hakim Mohamad Zabidin berkonspirasi dan makan rasuah la.....' tapi sampai hari ni bukti apa pun tarak...mengarut ala-ala delusional disorder.
azizul.juan, Pembetulan sikit...hospital swasta yang mula2 saiful pergi tu tak buat ujian DNA pun...Doktor yang check dia hari tu suruh Saiful buat pemeriksaan di HKL....so mana ada DNA result negatif...
Dan untuk makluman,walaupun HKL hospital kerajaan, penyokong DSAI ramai kat dalam tu....macam biasa je depa terima gaji, tak ada kena sekat pun..markah prestasi pun ok je...Saya tau la sebab saya kerja sana lama....Jadi jangan la ada-adakan cerita..
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment