Wednesday, April 11, 2012

Re: RG2011... Fw: DEAR TERCINTA

 

 
Senang aja.boleh check nama suami dia yg bekerja di kedutaan msia ke tidak?Klu saya ada duit sebanyak itu,tak payah nak heboh2
citer kat siapa2 pun.hubungi aja NGO di malaysia yg boleh bantu menguruskan dana utk kebajikan.lg pun bukan semudah itu dana dr luar negara dapat di hantar ke sini.banyak prosedure yg kena di ikuti.mohon jangan sape2 terpedaya.
From: "yushidayusuf@yahoo.com" <yushidayusuf@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, April 11, 2012 9:51 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: DEAR TERCINTA
 
Ni sume kerja pak tam yg sgt berleluasa dan dibantu rakyat mensia yg sanggup plak meneranslet kan nya

Apa nak jadi

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
From: Hj Bani <hjbani@yahoo.com>
Sender: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Mon, 9 Apr 2012 17:45:09 -0700 (PDT)
To: RG GROUPS 1<respeks_group@yahoogroups.com>; RG GROUPS 2<sahabatinteraktif@yahoogroups.com>; RG GROUPS 3<sahabatTazkirah@yahoogroups.com>
ReplyTo: respeks_group@yahoogroups.com
Cc: <hamednatasha_97@msn.com>
Subject: RG2011... Fw: DEAR TERCINTA

 
LIHAT INI
MACAM MACAM CARA PENIPUAN DI JALANKAN
HATI HATI TUAN / PUAN SAHABAT SEKALIAN
 
--- On Tue, 10/4/12, MRS NATASHA HAMED <********@msn.com> wrote:

From: MRS NATASHA HAMED <hamednatasha_97@msn.com>
Subject: DEAR TERCINTA
To:
Date: Tuesday, 10 April, 2012, 1:38 AM

Dear TercintaSaya Puan Natasha Hamed dari Kuala Lumpur. Saya tidak mempunyai anak dan merupakan seorang janda. Saya berkahwin dengan Engr Sahad Hamed , beliau telah meninggal dan beliau juga bekerja dengan Kedutaan Besar Malaysia di United Kingdom untuk Dua belas tahun dan bersara sebagai pelabur real estate, ia meninggal pada tahun 2006. Setelah kematian suami saya, saya memutuskan untuk tidak berkahwin semula.Kami berkahwin selama dua belas tahun tanpa anak. Dia meninggal setelah sakit selama beberapa bulan. Sejak Kematian suami saya, saya telah menderita menghidap masalah fibroid dan tunarungu akibat dari reaksi ubat. Baru-baru ini, doktor saya mengatakan bahawa saya tidak mungkin bertahan lama, akibat dari penyakit fibroid ini, mungin dalam masa 3 bulan saya akan ke rahmatullah.Mengetahui akan keadaan saya, saya memutuskan untuk menyumbangkan deposit saya $ 5,6 Juta Dollar (Lima Juta Enam Ratus Ribu Dolar Amerika Syarikat) dengan bank-bank di sini die salah satu amal / panti asuhan rumah atau individu yang dipercayai yang akan melabur ke dana atau ke organisasi amal untuk meningkatkan kemanusiaan. Saya mengambil keputusan ini kerana saya tidak mempunyai anak atau saudara yang akan mewarisi wang ini. tolong respon jika anda dapat membantu saya dalam melaksanakan perkhidmatan kemanusiaan ini. setelah saya menerima balasan dari anda, saya akan memberitahu peguam saya untuk membantu anda dengan melepaskan wang iaitu amanah saya kepada anda. Saya ingin anda secara eksklusif menggunakan dana ini untuk membantu mereka yang kurang beruntung dan membina rumah panti asuhan.ini alamat emailperibadi saya :********@live.comAllah memberkati anda.saudara anda,Mrs Natasha Hamed

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment