Friday, April 13, 2012

Re: RG2011... Respons RG: ISU ALTANTUYA: FITNAH ANWAR MAKAN DIRINYA SENDIRI!!!

 

Heran ek. Org BN masih tak faham faham.

On Apr 13, 2012 3:28 PM, <> wrote:
 

From: xstream pejal71@gmail.com
siapa makan siapa...kenapa Najib tak mahu layan bapa Altantunya...kah kah kah...nak kona2 pun biarlah cerdik sedikit..
sumpah laknat tak semestinya di balas di dunia .......akhirat kan ada... tapi siapa yg suruh bodyguard najib bunuh altantunya yea? anwar jugak ke? kenapa isteri razak baginda marah wartawan bukan razak baginda yang nak jadi PM?

From: lah68 ripen lah68_ripen@yahoo.com.sg
Dia memang tidak terima kerana dia tidak mahu menerimanya. Dia lebih pentingkan maruah dan keadilan untuk anaknya daripada wang ringgit. Dia bukan papa kedana kerana ketiadaa wang tapi dia papa kedana kerana kehilangan anak tersayang.. Apakah wang boleh menggantikan nyawa anaknya. Kalau nak siar, siarlah ucapan penuh...
Dalam dir orang melayu sikap sebegini amat payah untuk ditemui. Kerana itu juga banyak kes yang senyap terbaru kes pengawal keselamatan dipukul bantai oleh orang yang berwang banyak...siapakah nak bersusah dengan si pengawal keselamatan...kalau didepan mata sudah ada sampul berisi ribuan ringgit....

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment