Friday, April 20, 2012

RG2011... Fw: FAM kena perli tahap cipan

 



 

FAM kena perli tahap cipan hari nie.. Kadang-kadang untuk mengajar 'orang cerdik' kita perlu buat camnie...

 
Wakil KAFA dan Kelab Penyokong Bolasepak Kelantan hadir ke Wisma FAM hari ini untuk menyerahkan duit syiling 10sen sebanyak RM2,170.

Perlu diingatkan, duit serahan ini adalah daripada tindakan susulan secara sukarela rakyat Kelantan dengan melancarkan kempen ' 5 sen untu Azuddin dan 5 sen untuk FAM ' beberapa minggu lepas. Kutipan derma tidak sampai 2jam pun telah mencukupi untuk membayar kos mesyuarat tersebut.

Kadang-kadang untuk mengajar 'orang cerdik' kita perlu gunakan cara yang paling halus dan paling hina untuk mengajarnya. Kalu guno caro lain, tok make saman. Yang pasti FAM lebih hina mengemis duit 10sen dari rakyat Kelantan, malah lebih hina dari peminta sedekah dikaki lima kerana mereka cukup sifat.
Apapun kami di I ♥ KELANTAN mengucapkan syabas dan tahniah untuk semua rakyat Kelantan yang menjayakan misi ini melalui bantuan wang ringgit, idea mahupun sokongan moral.

Yang penting, anda perlu ingat selagi Kelantan diganggu,dihina, didiskriminasi selagi itulah hidup anda tidak tenteram.

" Anda boleh bunuh 100 pemuda Kelantan, tetapi anda tidak boleh membunuh walau 1 pun jiwa anak Kelantan."- Pok Dogo

facebook : I ♥ KELANTAN

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment