Wednesday, April 11, 2012

RG2011... iklan: Pengenalan kepada perkhidmatan saya

 

Assalamualaikum

Saya Azrul Md Radzi dari CIMB Wealth Advisors (CWA) meminta anda meluangkan sedikit masa untuk membaca email dibawah ini. Mungkin anda akan mendapati informasi yang sangat berguna.

 

Kepakaran saya adalah membantu anda untuk merancang kewangan anda ini meliputi merancang untuk persaraan anda, pendidikan anak anda atau untuk mempelbagaikan portfolio pelaburan anda. Pertama, seriusnya masalahnya ini adalah kerana majoriti tidak mempunyai pelan persaraan dan tidak bersedia untuk bersara. Malah mereka akan PAPA apabila bersara (kajian KWSP menunjukkan majoriti menghabiskan keseluruhan wang persaraan mereka dalam masa 3 tahun pertama) dan terpaksa kembali bekerja walaupun sudah tua dan tidak sihat.

 

Kedua, mereka juga tidak menabung untuk pendidikan anak sehinggakan jika anak hendak melanjutkan pendidikan, mereka terpaksa meminta pinjaman atau biasiswa. Pada masa hadapan persaingan antara pelajar semakin sengit disebabkan semakin sedikit biasiswa ditawarkan dan semakin ramai yang melanjutkan pendidikan.

 

Ketiga, mereka juga cenderung untuk melabur dalam pelaburan yang diharamkan atau yang diragui kesahihannya, seperti skim cepat kaya (walaupun sebenarnya adalah skim cepat miskin).

 

Saya disini untuk membantu anda semua untuk menyediakan pelan persaraan yang sesuai dengan anda, pelan pendidikan yang boleh membantu anda merancang pendidikan anak anda dan juga pelan pelaburan yang boleh mendatangkan pulangan yang tinggi dengan risiko yang munasabah supaya anda tidak menyesal dikemudian hari. Insyallah.

 

Terima kasih kerana meluangkan masa membaca email ini. Hubungi saya untuk konsultasi PERCUMA seperti yang terdapat dibawah ini dan “LIKE” saya di Facebook anda.

 

 

Ikhlas dari/Yours sincerely...

 

Azrul Md Radzi

Mobile: 012 – 421 MEGA (6342)

Email: lost_ark@streamyx.com

Email/Yahoo IM: arkci@ymail.com

Facebook: Azrul Radzi

Facebook Page: Azrul Radzi/Perancang Kewangan

Website: www.arkci.com

 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment