Friday, April 20, 2012

RG2011... Laa… Kerja Cilaka Cina Guan Eng ni lagi…

 


 
Mahkamah Syariah Pulau Pinang.. Kisah Disebaliknya
by pisau on 20.4.12
 
Heboh di blog dan forum pro haprak pakatan kononnya ketua menteri paling celaka dalam sejarah regim DAP Pulau Pinang telah meluluskan tanah dan membina mahkamah syariah di Jalan Scotland.

Malah ada yang bersorak ,bertakbir dan ada yang sanggup menjilat tapak kaki yang mulia tuan besar Lim Guan Eng.

Manakala didalam facebook juga menyindir Umno,BN dan juga Perkasa agar turun berdemo mengenai kelulusan projek ini.

Tetapi inilah kesan daripada kelazatan air kencing Guan Eng yang haprak pakatan kata sebagai air suci dan keramat.Mampu menerangkan hati dan juga memperkuatkan iman mereka kepada Malaysian Malaysia.

Blog ini telah banyak kali dedahkan pembohongan dan penipuan Guan Eng. Beliau tidak pernah bercakap benar selalunya mesti bertujuan untuk mengangkat diri beliau dengan angkuh sekali.

Tahukah anda tanah mahkamah syariah telah digazetkan sejak sekian lama sebelum regim DAP memerintah Pulau Pinang lagi.Malangnya Guan Eng mengaku beliaulah yang memberikan tanah tersebut kononnya beliau bukan rasis dan anti Islam. Adoi..Tipu lagi..

Mana ada tanah yang mahal di tengah Georgetown sanggup diberikan kepada umat Islam,nasib baiklah telah digazetkan oleh BN,kalau tidak sudah pasti akan menjadi habuan kroni kroni DAP.Tanah tebus guna Bayan Mutiara pun Guan Eng sanggup jual,inikan pula ditengah tengah bandar Georgetown yang semua orang tahu nilainya lebih tinggi dan termahal.

Kelulusan tapak mahkamah tersebut yang dibuat exco tanah hanyalah sekadar memenuhi syarat teknikal sebelum tender projek tersebut dibuka.Sebelum ini Guan Eng dikhabarkan mempersoalkan kenapa tidak memindahkan saja mahkamah tersebut diluar bandar Georgetown.Tetapi apabila statusnya sudah tidak boleh ditukar maka haram jadah ini terpaksalah meluluskan tapak tanah tersebut.Itu pun kerana TERPAKSA!

Tahukah anda peruntukan sebanyak 36 juta untuk banggunan 7 tingkat tersebut datangnya dari kerajaan BN yang Perdana Menterinya adalah Umno iaitu Ds Najib? Ini adalah salah satu daripada 3 projek mahkamah syariah yang dibiayai oleh kerajaan BN.

Apa kata suruh Guan Eng dan regim DAP buktikan wang pembinaan mahkamah tersebut datangnya dari kerajaan negeri regim DAP.Boleh?

Biasalah,baru baru ini pun kerajaan Pusat yang PMnya adalah Ds Najib lupuskan hutang kerajaan negeri 600 juta,kemudian Guan Eng mengaku yang kononnya atas kehebatan beliau mentadbir kerajaan negeri hutang berjaya dikurangkan.

Pisau lihat melayu haprak pakatan memang bebal dan bodohnya sudah tidak boleh dipulihkan lagi.Percayalah satu hari nanti kalau Guan Eng kata Kit Siang yang memerdekakan negara ini melayu melayu haprak pasti akan percaya.


 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment