Wednesday, April 18, 2012

RG2011... Majalah S'pura bantu bina psywar 'Malaysia Spring'

 

Majalah S'pura bantu bina psywar 'Malaysia Spring'
Posted by The Unspinners at 4/18/2012
 
 



Majalaah Asia 360 terbaru menyiarkan edisi baru dengan muka Anwar di hadpaan dengan soalan: Malaysia's next PM finally?

Soalan ini agak nakal kerana ia bermaksud memberi promosi kepada Anwar seolah-olah membina persepsi Anwar sudah pasti akan menjadi PM akhirnya setelah kononnya dinafikan pada tahun 1998.

Apa disebalik bahayanya persepsi tersebut dan demo sekarang yag sedang diusahakan?

Demo akan datang mahu membina dari demo terdahulu bahawa tuntutan reform pilihanryaa tidak dipenuhi dan hanya jika tuntutan mereka dipenuhi baru ianya reform pilihanraya.

Kumpulan ini membuat tuntutan 20 ke atas SPR dan ianya dah melalui proses parlimen yang mana ianya telah diwakili oleh pihak pembangkang dan pemerintah serta bebas.

Selain itu, cadangan dari kumpulan-kumpulan lain telah diterima dan dikaji. Akhirnya satu konsensus atau persetujuan untuj mengemukakan ke Parlimen dan ianya diluluskan. Ketika itu baru wayang kulit dimainkan konon tak setuju dengan ini dan itu.

Majalah ini membantu Awnar memmbuat alasan jika dia kalah kelak. Nampaknya dia mungkin kalah teruk. PKR tak dapat perform dan PAS akan berhadapn dengan masaalah.

Hanya DAP saja yang dapat diharapkan tetapi jika mereka terus dengan permainan merepek dan nampak PR tidak boleh menang, pengundi CIna mungkin tinggalkan mereka demi untuk menjaga kepentingan kaum.

Persepsi yang dibina akan bantu pandangan luar negara untuk sokong bila dia melakukan "Malaysia Spring" dengan alasan ada penipuan pilihanraya dan mengajak rakyat lakuklan revolusi.

Anwar pun sudah menulis kepada 18 surat lobi mahu Senator, Kongres & Ketua Yayasan AS minta campurtangan pilihanraya di Malaysia. Baca AIDC sini

Media luar akan bantu dan penjajah luar pun masuk campurtangan. Malaysia pun dijajah kuasa luar.

Majalah Asia 360 adalah majallah dari Singapura. Latarbelakang editor adalah latarbelakang aktivis dari kumpulan Third World Network yang tidak diketahui kaitan luar negara mereka.

Target pasaran adalah opinion maker Asia. Tuanpunya yang memodalkan USD500,000 tidak diketahui dan yang masukkan lagi modal pun tidak diketahui.
 
 


 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment