Tuesday, May 22, 2012

Re: RG2011... Demam pru dokuman sulit mula dilupuskan.

 

Hahhhhh.... Selangor diperintah oleh DAP???? Bior bebetul yop. Ker ko ni tido lg. Bukan ker gambo ni diambil masa Pakatan ambil alih kerajaan Selangor dulu. Semua tu dokumen kerajaan Selangor yang dulu.... He he he




Pada 19 Mei 2012 12:49 PTG, Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com> menulis:
 

DEMAM PRU13: DOKUMEN SULIT KERAJAAN SELANGOR TELAH DILUPUSKAN


Kami baru saja menerima kiriman emel dari Pejabat Seorang Exco Kerajaan Negeri Selangor. Mymassa  diberitahu gambar-gambar di atas  merupakan kumpulan dokumen-dokumen kerajaan negeri Selangor yang diarah musnahkan oleh Exco PR tersebut. Proses memulakan shredder dokumen-dokumen rasmi kerajaan Selangor itu dibuat sejak seminggu lalu selepas PM mengumumkan tidak sabar untuk bertemu Yang Dipertuan Agong.  
Apakah kerajaan DAP Selangor bimbang mereka akan tewas teruk? Nampaknya kerajaan DAP Selangor ingin menutup semua penyelewengan yang mereka lakukan sepanjang tahun ini? Kami dimaklumkan hanya kakitangan Cina sahaja dibenarkan shredder dokumen di atas.Kakitangan Melayu tidak dibenarkan. - MyMassa
MyMassa diberitahu yang segala dokumen sulit telah dimusnahkan minggu lepas selepas pengumuman mengejutkan PM semasa Perhimpunan Ulangtahun UMNO ke-66 di Stadium Bukit Jalil. JB melihat geng pakatan sudah tidak tentu arah dan takut dengan PRU yang akan diumumkan oleh PM pada bila-bila masa sahaja lagi.

Ada sesuatu yang memusykilkan bagi JB sebab kalau betul-betul kerajaan pakatan ni telus dan jujur dalam mentadbir negeri Selangor, kenapa perlu di shredder semua dokumen kerajaan? Ada rahsiakah yang disimpan oleh pakatan? Kita tunggu pendedahan selanjutnya.




--
himpunan hadith :
http://ii.islam.gov.my/hadith/hadith.asp
http://sigir.uitm.edu.my/webhadis/
http://hadis.feryco.com/

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment