Wednesday, May 23, 2012

RG2011... Fwd: DEBAT PTPTN - Antara Fakta Dan Auta Akibatkan Rafizi Ramli PKR Akui Kegagalan Pakatan Pembangkang.

 



DEBAT PTPTN - Antara Fakta Dan Auta Akibatkan Rafizi Ramli PKR Akui Kegagalan Pakatan Pembangkang.

WEDNESDAY, MAY 23, 2012



Semalam berlangsungnya debat isu PTPTN yang mana menampilkan dua orang pemimpin muda yang satunya dari UMNO iaitu Ketua Pemuda UMNO YB Khairy Jamaluddin dan seorang lagi Jambu Anwar Ibrahim dari PKR iaitu Rafizi Ramli ataupun lebih dikenali dengan nama GAY JAMBAN.

Cukup hebat debat malam tadi yang mana masing masing berhujah sampaikan penonton di studio Sinar tidak senang duduk. Malah penonton dirumah yang menyaksikan debat semalam secara live menerusi AWANI 501 juga agak terangkat punggung dengan debat semalam. Radio Bernama 24 yang juga mengudarakan debat semalam secara live membuatkan pendengarnya terus peka dengan debat yang berlangsung. Pendek kata memang hangat lah debat semalam.

Tapi sayang bila debat yang sepatutnya menjelaskan mengenai Isu PTPTN Gagal didebatkan secara Profesional oleh pendebat dari PKR iaitu Rafizi Ramli. Beliau cuba berceramah politik diatas pentas debat dengan mengeluarkan cerita AUTA dan bukannya FAKTA bagi menyaingi pencabar nya iaitu KJ dari UMNO.



"Kami team Lembu sokong Rafizi Gay"


"4 tahun Pakatan Tadbir Selangor Kami Tak Mampu Nak hapuskan Yuran Pelajar Unisel.
Takkan tipu sikit tak boleh?"



"Tanya Rafizi mana janji nak beri penidikan PERCUMA untuk kanak kanak tadika di Selangor"


"Saya akui memang kami janji pada PRU 12, Tetapi tu janji lama sekarang kami janjikan lebih besar iaitu mansuh PTPTN"









Rakyat pastinya mampu berfikir secara waras akan janji janji manis yang dilakukan oleh Rafizi Ramli dari Pakatan bagi mengelirukan rakyat. Perlaksanaanya adalah GAGAL sama sekali kerana mereka tidak akan mampu membawa perubahan kepada negara dan juga rakyat.


"Ini janji BN buat Rakyat Malaysia"

Najib Razak Perdana Menteri Malaysia berusaha dari hari ke hari bagi membawa Malaysia kearah yang lebih maju dan meningkatkan pendapatan rakyat Malaysia melalui TRANFORMASI dalam segenap sudut. Tidak seperti pembangkang Malaysia yang hanya tahu REFORMASI JALANAN namun tidak mampu membantu membangunkan negara Malaysia ini.
Ingat pukulan KO yang dilakukan KJ keatas Rafizi Ramli semalam apabila menyatakan:

"Bagaimana hendak hapuskan hutang PTPTN jika janji kerajaan Pakatan Selangor yang sebelum ini pada PRU 12 lalu menjanjikan pendidikan PERCUMA untuk kanak kanak Pra Sekolah tidak dapat dilaksanakan"

Rakyat Malaysia diharapkan tidak diperbodohkan dengan janji retorik pemimpin pembangkang kerana jika benar mereka ikhlas membela rakyat sudah pastinya mereka akan bersama sama kerajaan memikirkan jalan yang elok demi kebaikan rakyat dan juga negara dan bukannya bertindak menghapuskan HUTANG yang perlu dibayar bagi membina generasi yang seterusnya.


Psssttt... KJ memang terbaik, Rafizi Lembu elok suruh Nuar Berahim debat dengan KJ....hahaha


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment