Tuesday, May 8, 2012

RG2011... Respons RG: Insyaallah, PR akan berjaya

 

From: lah68 ripen lah68_ripen@yahoo.com.sg
Rasanya kalau dibuat perbandingan pelacur dengan pengadai lebih dahsyat lagi pengadai sebab ianya melibatkan lebih ramai orang tak kira siapa dan pelacur pula hanya melibat kelompok yang suka melanggan pelacur sahaja. Ini setakat andaianya sahaja.
Kenapa kau benci sangat dengan tukang gadai.. sebab merekalah semua milik aku turut tergadai sedangkan pelacur aku boleh mengelak daripada mereka tapi pengadai tanah airku membuatkan aku sengsara di tanah sendiri. Kini negeri yang ku cintai sudah tergadai sedikit demi sedikit angkara si tukang gadai. Janganlah nanti seluruh Malaysia tergadai.. waktu tu memang sukar untuk kembali semula sebagai mana sukarnya kami di tanah air kami untuk kembali. (SABAH TAHAN AIRKU).

 
From: johari ghazali johari_ghazali@yahoo.com
Betul kata mohd hamri..kita yang dok gaduh sesama melayu...bangsa lain gelak jer..tgk pru13 lah nanti..cuba tgk debat kj n ambiga..ada betulnya jugak kata kj..apa-apa pun diharapkan kempimpinan negara kita biarlah terus diterajui oleh pemimpim Melayu Islam..

 
From: suhaimi mohidin suhaimimohidin@yahoo.com
jatuh ketangan mic, mca ppp gerakan x per eak
 
From: Garuda Mekar Sdn Bhd garudamekar@gmail.com
APE YG ISLAM DLM PR KETUA SEMUA ORG KAFIR YANG TIDAK IKTIRAF NEGARA ISLAM. BN LAGI TERUK KETUA2 NYA ORG MUNAFIK DAN MUHRIQ .DOAKAN SAYA DAN UMAT MOHD SAW DARI KAUM INI AMIN.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment