Monday, May 14, 2012

RG2011... Respons RG: Pemandu Kereta Sewa di Kelantan

 

From: "A. Bakar Attan" a.bakar@smebank.com.my
laa kalau tak suka baca buat apa???menambah2 unnecessary stress...pas tu complain2...sapa yang lembab???
 
From: johari ghazali johari_ghazali@yahoo.com
Rilek lah Wan Zailan...jgn lah sebut yang tak best tu..kita tgk,betul ker itu akan menjadi kali terakhir mereka akan pandu teksi tu (mereka pun ada anak bini.tak jalan teksi tu nak makan apa??)..rasanya kurang logik..jadi gunakan akal kita yang diberikan tuhan untuk menilai..di KL ni, saya biasa jugak naik teksi kalau ker epot..kalau tak silap sewa permit teksi adalah lebih kurang RM50 jer..bayar kereta mereka agak mahal sket..dikira logik,permit di kl lebih kurang 50 sehari x 30 hari baru rm1500 jer...takkan kl punya permit lagi murah cukai teksi di kb??besar mana sangat bandar kb???kalau paling jauh pun teksi tu hantar penumpang dari kb ke gannu..kalau ke kuantan orang da naik bas dah..lagi selesa..ada econ..berbanding teksi di kb yang agak usang..Jadi pikirlah sendiri. Sekiranya cukai 2450 tu wujud, elok juga kerajaan hapus atau kurangkan...bukan apa, boleh la upgred sket keta tu..banyak mercedes lama tu jer..nak gak merasa naik teksi EVO or R35 (juz seloroh...sb walau anak dah nak masuk 2, tapi jiwa turbo masih membara).
Wassalam..
From: feeqa chunna abj290377@gmail.com
i pong.. nyampah .. pasal posting shreddervirtuoso tahap sampah.. he he

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment