Tuesday, May 8, 2012

RG2011... Respons RG: RAHSIA DAP MENJAHANAMKAN ISLAM TERBONGKAR

 

From: royhann aiye royhann_aiye@yahoo.com
hahaha...citer sama cam citer Abdullah bin Ubay bin sahlul, ketua munafik Madinah...bcita2 nak jadi presiden Madinah, tp ALLAH x izinkn. Iyerr...mereka merancang, adakh kami (PAS) @ jemaah Islam, tidak merancang juga???...'mereka merancang, ALLAH pun merancang, dan ALLAH itu sebaik2 pembuat perancangan, dan pasti perancangan ALLAH itu tepat & ALLAH itu bserta dgn org2 yg sabar
 
Sgt setuju..wahai melayu sedar la dimana anda berada..bangun dari mimpi dn kebodohan sendiri!
 
From: lah68 ripen lah68_ripen@yahoo.com.sg
Malangnya ini bukan pendapat atau pandangan amri. ia hanyalah cedokkan daripada artikel asal yang blok seperti link di bawah artikel. Strategi menimbulkan kegusaran atau kerasahan seperti ini adalah antara strategi terampuh kumpulan ZION. Menyebarkan berita tentang kewujudan UFO, kemunculan Nibiru dan bencana 2012 adalah rancangan terakhir mereka. Semuanya bertujuan untuk menjadikan penduduk dunia keresahan dan ketakutan.
Kini stragegi ini mula digunakan di Malaysia. Mereka takutkan bangsa Cina dengan mengatakan PAS sebagi parti extrem Islam dan hudud sebagai hukum Islam yang kejam. Mereka sebarkan berita bahawa DAP adalah serpihan PAP dan akan menguasai Malaysia seperti Singapore untuk menimbulkan kegelisahan di kalangan Melayu. Dan bangsa India mereka ketepikan kerana ianya tidak begitu mengancam. Menonjolkan diri sebagai penyelamat adalah antara taktik untuk disenangi seperti mana Amerika berlagak ala polis dunia yang menyelamatakn negara-negara yang kononnya ditindas. Hakikatnya kesemua negara yang diceroboi tidak pernah aman seperti mana sebelumya. Contoh yang paling jelas lihatlah Iraq.. tidak pernah wujud keamanan yang total seperti zaman pemerintahan Saadam
 
From: Yatie y_pirate@yahoo.com
Yg sedihnye org melayu islam kita ni tak percaya pd umno..dan menyangkakan bahawa DSAI tu penyelamat mereka.. Mereka tk sedar yg mereka hanya diperkuda-kudakan oleh DSAI utk menjahanamkan agama, bangsa n negara mereka sendiri..

From: johari ghazali johari_ghazali@yahoo.com
Saya sokong...tapi kalau pas dapat bergabung dgn bn...memang cantik...tapi kenapa dipilih dap...bila dengar KJ berdebat dgn DSAI pasal yahudi...mmgada betulnya...cuba tgk kat you tube..tuan2 nilai lah sendiri..saya terus terang mmg dulu saya tak setuju dgn KJ..tapi bila tgk cara dia berdebat..mmg dia seorang yang pandai berhujah dgn fakta...DSAI saya cuma nampak memutar belitkan fakta...http://youtu.be/0SV10C30ys8...nilailah sendiri...(inicuma andaian saya) tak mustahil kalau dakwaan mengatakan DSAI ada hubungkait dengan ISRAEL...kenapa menyokong ISRAEL...???


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment