Wednesday, July 18, 2012

Re: RG2011... Fw: Hot !! Ini Yang Merisaukan B_END

 

Ini bukan sahaja pimpinan UMNO/BNatang yang risau, marah dan geram pada ahli-ahli PAS, malahan barua-barua
penyokong dan ahli UMNO dalam maya ini pun geram, marah, sakit hati, berbuku, berbulu mata, mendidih darah apabila melihat atau mengetahui akan betapa ramainya ahli dan penyokong setia PAS berhimpun.
 
Namun mereka berdiam diri sahaja memerhatikan. Nak suruh putera katak, Ibrahim Ali, Zulkifly Nordin mengerahkan PERKASA pun, UMNO tak cukup duit atau rasa membazir pula untuk membayar mereka agar menggangu perhimpunan itu. Malahan Ibrahim Ali akan berfikir 15 kali samada mahu mengikut telunjuk UMNO pada kali ini kerana pada upah untuk menggangu perhimpunan PAS yang lepas pun, UNO belum bayar lagi.
 
Nak minta YB Dato' Dr. Hassan Ali pun agar mengadakan ceramah di Kuala Selangor pun dirasakan tidak berbaloi, apatah lagi ceramah berkenaan murtad telah tidak mendapat sambutan tempat lagi. Tambahan pula Dr, Hassan Ali pun dah terlalu penat berceramah ke sana ke mari, bajet dari UMNO pun telah berkurangan atau sukar diperolehi.
 
Maka tentulah barua-barua dalam maya ini seperti Zulkepli Sampah, Naza, Nizam penang, Shreddvuatoso, Zee Lipan dan lain-lain akan diminta memainkan peranan mereka mengutuk, mencerca, memaki hamun, mengeluarkan fitnah sepanjang zaman dan memghantar posting yang sama berulang-ulang kali ke maya ini.
 
Ahli-ahli PAS ini memang tidak serik-serik dan tidak jemu-jemu akan terus mengadakan perhimpunan atau mengadakan tunjuk perasaan, demo dan sebagainya walaupun mereka terus menerima kutukan, cercaan, ugutan, hatta sehingga di zalimi dengan kekerasan oleh polis. Memang degil ahli-ahli PAS ini Buatlah apa pun sekatan demi sekatan, mereka terus mara mencari keredaan Allah swt.
 
 
para_jump101
 
 
 

From: Azizul Juan <azizul.juan@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 18, 2012 1:36 PM
Subject: Re: RG2011... Fw: Hot !! Ini Yang Merisaukan B_END
 
Mula2 tgk gambar lautan manusia ni tiba2 jadi ter"BAKAR" then selepas itu bertukar pulak menjadi "SHREK". Habis satu badan color hijau..hehehehe

2012/7/16 -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
 
 

1,000 motosikal berarak ke Himpunan Hijau Selangor

bungamuslim.blogspot
Harakahdaily,
(Kira 1,000 menyertai konvoi bermotor ke Kuala Selangor)
KUALA SELANGOR: Kira-kira 1,000 motorsikal membuat perarakan menuju Stadium Kuala Selangor hari ini bagi menyertai Himpunan Hijau menuju Putrajaya peringkat negeri Selangor.
(Solat Zohor di R & R Kuang sebelum memulakan perrarakan)
Perarakan yang sepatutnya disertai oleh 20 buah motosikal bagi setiap kawasan PAS di Selangor itu bertukar menjadi perarakan yang besar kerana penyertaan anak muda bermotor yang memberangsangkan.Mereka bermula dari kawasan masing-masing dan menuju ke Masjid An-Naim, Jeram sebelum berarak ke Stadium Kuala Selangor yang menjadi tempat perhimpunan.Lebih 500 buah motosikal dan 30 buah kereta berkumpul di R & R Kuang, Lebuhraya Lekas sebelum berarak ke masjid An-Naim.Di sini, Yang Dipertua PAS Gombak, Ustaz Salahudin Nasir turut menyertainya dengan menunggang motosikalnya di samping pimpinan PAS kawasan Gombak, Selayang dan kawasan sekitar.Mereka mula bertolak ke Jeram kira-kira jam 3 petang dan berkumpul di Masjid An Naim kira-kira 20 minit kemudian.Di Masjid An-Naim, semua peserta diberikan taklimat khas oleh ketua perhimpunan ini di samping berdoa agar konvoi ini berjalan dengan selamat.Yang menariknya, mereka mendapat kerjasama penuh dari polis Kuala Selangor yang sedia menutup jalan khasnya simpang lampu isyarat untuk membolehkan konvoi ini berjalan dengan selamat ke stadium Kuala Selangor.(Berkumpul di hentian R & R Kuang sebelum ke Jeram)
(Membaca doa wehdah sebelum memulakan perarakan di Masjid An-Naim, Jeram)
 
Posted by azhabrar

 

Hot !! Ini Yang Merisaukan B_END [gambar ] Himpunan Hijau dan Oren Yang mencemaskan BN 1 M

kachipemas.blogspot.
Penyokong Pas Melakukan Solat hajat..

Himpunan Hijau Di Selangor

(Para pemimpin di pentas utama himpunan)


(Stadium Kuala Selangor penuh dengan keceriaan semasa Himpunan Hijau)

(Ikrar para pimpinan PAS)
(Bekas pegawai kanan kerajaan sertai PAS)
(Wakil Presiden Mesir turut memberikan ucapan) Sedutan dari harakahdaily


Mana tak risaunya Pak Najib dan Mahyuddin .. Lepas hijau Oren pulak tu,,

Himpunan Oren sabtu lepas, Di Ibu Kota..mana tak risaunya..bukan 2 tiga ribu..malah  Puluhan Ribu.. Free pulak tu... tanpa K Pop , Nasi Bungkus dan wang Saku..

Posted by Abu Luqman

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment