Monday, July 23, 2012

Re: RG2011... Minta tolong pendapat - kecuaikan taksa

 

report polis aja n kluarkan anak dari taska tu..kesalahan tu akan jadi salah kita jika tak bertindak..dan kita akan disalahkan sebab tindakan kita juga menghantar ank ke taska berkenaan..mungkin apa yg berlaku sekarang ..itu adalah peringatan untuk bertindakkan.

sya hanya memberi pendapat sebab itu yg terbaik ..bertindak lebih baik dari menunggu..

2012/7/20 nazlyn <nazlyn_nor@yahoo.com>
 


Assalammualaikum..sahabat,
 
Sy nak minta padangan dari sahabat semua,
 
sy ada 2 org anak sedara 21/2 thn dah sethn, dihantar ke taska yg sama di area pantai dlm, anak sedara sy dah 3 kali kemalangan di taksa, bila ditanya jawapannya " tak perasaan la...tak pasti ..tak tahu kenapa" walhal kat taksa tu ada 3 org baby n 10 ok kanak-kanak, 3 penjaga.
 
sebelum ni, terjatuh gigi sumbing, bila ditanya "biasa la gigi susu rapuh, lepas tu dahi bengkak, kami ke pakar kanak ditaman tun, doc tu marah dan sanggup keluarkan surat utk report polis....
 
Disebabkan tak ada pilihan terpaksa hantar ke situ, keadaan dapur, bilik mandi, hall utk kakak tu sedih sgt, sy tahu sememang nya tak la seselesa dirumah dan terlalu bersih, tapi tak perlu la nak untung berlipat ganda
 
dan yg terbaru..bibir bengkak,,luka didlm org taksa cuma kata langgar dinding, sorang lagi kata langgar sinki, tapi bila ref pada doc, doc kata kemungkinan jatuh tangga atau ditampar, lebih sedih sikap pihak taksa ..lepas tangan mcm tu jer..sedih sgt
 
apa harus kami buat? patut ke report polis? atau ada cara lain..
 
 
Terima kasih
 
 
 
 
"Tak semestinya orang yang kita sayang yang kita suka adalah orang yang akan bahagiakan kita.
Dalam hidup, orang yang bahagia tak semestinya dapat yang terbaik, tapi mereka berusaha menjadikan apa yang datang itu terbaik untuk mereka"
 
LOVE & FAITH
AzLyn


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment