Monday, July 9, 2012

RE: RG2011... Nilai Hartanah Menara Felda Mencecah RM965 juta

 

En shreddervirtuoso ,

Kalau nak hantaq email sai felda…tulis je la untung ke apa pun….apa kena mengena dgn gambar keletihan TGNA, email awak seolah-2 membuka aib org….nanti dihari khiamat, Allah akan buka aib awak di padang masyhar….bawa-2 la p mengaji, cari bekalan utk akhirat…cari saham utk akhirat sama…jgn asyik nak kejar dunia….dunia x tera mana, akhirat pun x dpt apa….jgn jd manusia yg rugi didunia & akhirat….tp jdlah manusia yg Berjaya dunia & akhirat…awak mati esok pun, bukan awak golek masuk liang lahat sendiri, tetapi masyarakat disekeliling awak yg akan angkat awak didalam keranda ke liang lahat.….

 

 

 

From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com] On Behalf Of shreddervirtuoso
Sent: Sunday, 8 July, 2012 8:53 AM
To: chainz_of_frenz@yahoogroups.com; MalaysiaNews@yahoogroups.com; respeks_group@yahoogroups.com; pakbelang@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com; Idaman_Group@yahoogroups.co.uk; jarum_emas@yahoogroups.com
Subject: RG2011... Nilai Hartanah Menara Felda Mencecah RM965 juta

 

 


 

KUALA LUMPUR – Keputusan Felda untuk membina sebuah menara korporat di tengah-tengah pusat komersial di ibu negara terbukti sudah memberi keuntungan kepada organisasi tersebut dalam bentuk pelaburan jangka masa panjang.

 

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Felda telah memperoleh keuntungan nilai aset RM265 juta apabila Menara Felda yang siap dibina bulan lalu pada kos RM700 juta itu kini mencecah nilai hartanah semasa RM965 juta.

 

 

NAJIB melambaikan tangan di hadapan warga peneroka dengan berlatarbelakangkan Menara Felda yang disimbahi bunga api dan lampu-lampu neon selepas majlis perasmiannya di Kuala Lumpur malam tadi.

 

“Ini menunjukkan Felda untung 38 peratus walaupun Menara Felda yang mula dibina pada tahun 2008 ini belum lagi digunakan. Ia juga membuktikan menara yang siap 20 bulan lebih awal ini satu keputusan yang bijak.

 

“Kejayaan ini juga membuktikan tohmahan dan fitnah pihak tertentu terhadap usaha membina Menara Felda selama ini telah gagal,” katanya pada majlis Sambutan Hari Peneroka Felda 2012 dan Perasmian Menara Felda di sini semalam.

 

Seramai 20,000 orang termasuk warga peneroka dari seluruh negara menghadiri sambutan itu yang bertemakan Transformasi Membuka Dimensi.

 

Dengan kejayaan Felda yang berterusan membuktikan segala tohmahan parti pembangkang yang mengatakan Felda akan bangkrap sejak sekian dahulu adalah tidak benar sama sekali.

 

 

 

 

ambo tido dulu deh..

 

--

 

 

More story log on to
http://www.bazookapenaka.com




 

--
More story log on to
http://www.bazookapenaka.com


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment