Friday, July 20, 2012

Re: RG2011... PKR mula retak, Latheefa letak jawatan ahli MBPJ

 

Ye saya setuju....
kita mesti gerak gempur kt kaw sekeliling kita..sedara mara kita..sebarkan kebaikkan PAS...
moga2 keahlian PAS bertambah.....hapuskan umno selamanya..


From: Wan Zailan <wanzailan@ajikl.com.my>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 18, 2012 6:02 PM
Subject: Re: RG2011... PKR mula retak, Latheefa letak jawatan ahli MBPJ

 

lantak dia lah,
tinggal kan dia, tinggal kan geng pembohong handaln dunia dari umno, tinggalkan penjahat umno ,
kita kerja kuat, , sebarkan maklumat, kita pastikan umnobn ditalkinkan dalam pru ke13 akan dtg ini.
jangan layan orang meroyan/gila, sama la juga dengan geng cybertrooper umno kat luar tu paap gomo, pisau, apa dll, mereka semua dan hilang waras, hati batu m gelasp perut sebab makan benda haram, duit haram hasil tulisan fitnah di alam maya, pada mereka Tuhan mereka adalah umno, sembahan mereka adalah wang, umno bn lebih besar besar dari Allah dan iktikad mereka adalah pemberi rezeki adalah umno bukan Allah, tertapi mereka lupa nyawa mereka umno tak leh penjangkan Allah berkuasa pada umur mereka.
----- Original Message -----
From: al al
Sent: Wednesday, July 18, 2012 8:34 PM
Subject: Re: RG2011... PKR mula retak, Latheefa letak jawatan ahli MBPJ

 
shred mula meroyan lg!!!


From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; "jarum_emas@yahoogroups.com" <jarum_emas@yahoogroups.com>; "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "SahabatInteraktif@yahoogroups.com" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Sent: Monday, July 16, 2012 1:21 PM
Subject: RG2011... PKR mula retak, Latheefa letak jawatan ahli MBPJ

 


Post Pic


Latheefa Koya Disahkan Letak Jawatan..

Published by AIDC on July 16, 2012 | 0 Comment
AIDCNews – 16/07/12 – Ketua Biro Hal Ehwal Guaman PKR, Latheefa Koya hari ini mengesahkan yang beliau meletakkan jawatan sebagai ahli Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ), lapor Antarapos.
Laman FMT turut mengesahkan peletakan jawatan Latheefa melalui surat yang dihantar hari ini yang berkuat kuasa serta merta.
Dalam surat itu, Latheefa berkata bahawa kedudukannya tidak dapat dipertahankan sejak Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim dan exco negeri bercadang mahu memecatnya.
"Saya merujuk e-mel dalaman kepada anda mengenai kebimbangan saya tentang projek perumahan untuk golongan miskin yang saya juga telah hantar kepada anda dan pemimpin tertinggi parti lain baru-baru ini.
"Surat itu tidak berkaitan dengan MBPJ. Ia telah menjadi suatu perkara yang diketahui umum dan spekulasi.
"Di bawah keadaan ini, kedudukan saya sebagai ahli majlis MBPJ telah menjadi tidak boleh dipertahankan," kata Latheefa yang juga ketua Penerangan PKR.
AIDCNews 13 Julai mendedahkan terdapat satu gerakan yang diketuai oleh Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid untuk memecat Latheefa daripada menjadi ahli MBPJ.
Abdul Khalid sendiri yang mencadangkan pemecatan peguam hak asasi manusia itu dalam mesyuarat exco yang mendapat sokongan majoriti exco kerajaan negeri.
"Semuanya bermula dengan satu surat yang dihantar oleh Latheefa kepada Menteri Besar, satu ketika lalu yang mengkritik pentadbiran Abdul Khalid," kata sumber portal FMT.
Salinan surat itu turut dihantar kepada pemimpin PKR, termasuk Ketua de facto, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Presiden parti Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.
Malah Latheefa turut didakwa menghantar beberapa mesej pesanan ringkas (SMS) mempertikai pentadbiran Khalid terutamanya dalam isu rumah setinggan.





__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment