Monday, July 9, 2012

Re: RG2011... Tiada kerusi PAS boleh menang di Selangor

Manusia merancang, tuhan menentukan....berdoalah kita, lakukan sembahayang hajat wahai muslimin dan muslimat yang sayangkan negara...minta pada allah supaya semua calon2 pas beroleh kejayaan cemerlang dalam PRU nanti..


From: yusri khatib <yusri762002@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Saturday, July 7, 2012 3:25 AM
Subject: RG2011... Tiada kerusi PAS boleh menang di Selangor

apapun. harap2 calonnya tidaklah sekadar mengisi kekesongan je. mcm anak ali tu.

--- 12/7/5 (목)에 -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>님이 쓰신 메시지:

보낸 사람: -::eSpAcE9808::- <rienacom@yahoo.com.sg>
제목: RG2011... Tiada kerusi PAS boleh menang di Selangor
받는 사람: "zzxmelayucyber" <melayucyber@yahoogroups.com>
날짜: 2012년 7월 5일 (목요일) 오후 3:19

 
 

DEDAH!!!!Tiada satu kerusi PAS boleh menang di Selangor angkara SPR

pasjementah.blogspot.

 
Atas kertas, semua calon PAS Selangor kalah

KUALA LUMPUR: Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abd Rani Osman (gambar) berkata, pertambahan mendadak pengundi baru yang diragui di Selangor memperlihatkan atas kertas tiada seorang pun calon PAS boleh menang dalam PRU-13 ini.

Katanya, maklumat semasa di 20 Dun yang bakal ditandingi PAS, pertambahan pengundi baru sangat ketara dan luar biasamenyebabkan kerusi yang ditandingi sangat tidak selamat.

Keadaan sekarang di Selangor juga katanya mirip apa yang dilakukan terhadap negeri Terengganu pada Pilihan Raya Umum tahun 2004 di mana kerajaan negeri yang diterajui PAS ketika itu jatuh kepada BN.

"Atas kertas satu orang pun calon PAS tak boleh menang sekarang ini dengan kemasukan 600 ribu pengundi baru yang meragukan di negeri ini," katanya dalam rancangan Fokus Isu, Selangorku semalam.

Beliau yang juga pengerusi Skim Mikro Kredit Miskin Luar Bandar (SKIMSEL) berkata demikian ketika diminta mengulas peluang PAS di negeri itu khususnya di kawasan majoriti Melayu yang ditandingi parti itu.

Ditanya tindakan jentera parti menghadapi situasi itu, Dr Rani berkata pihaknya kini sedang 'all out' menjalankan pengesanan pengundi baru melalui program Selangorku Bersih yang dijalankan kerajaan negeri.

"Kita sedang kumpul nama yang diragui, kita akan buat laporan polis dan jika perlu pendakwaan di mahkamah sekalipun kita akan buat.

"Sekarang ini kita 'all out' jalankan pengesanan melalui Selangorku Bersih ini," katanya lagi.

Selangorku Bersih merupakan program membersihkan daftar pemilih ekoran pertambahan pemilih secara mendadak di Selangor sekaligus ianya mampu membantu tugas SPR.

Untuk tujuan itu kerajaan negeri Selangor menggerakkan semua JKKK, Ketua Kampung dan Penghulu untuk memeriksa senarai pengundi baharu di seluruh Selangor untuk memastikan nama-nama yang didaftarkan ini benar-benar wujud dan bukannya pengundi hantu seperti yang didakwa banyak pihak.

Pada masa yang sama beliau menyeru kepada seluruh jentera parti negeri itu mengadakan solat hajat agar diberi pertolongan oleh Allah menghadapi situasi itu.

"Tahun 2008 siapa boleh jangka kita menang. Sampai Khir Toyo kata nak bagi pembangkang sifar di Selangor.

"Ada kata di Meru, letak katak pun BN boleh menang. Tapi Allah lebih berkuasa menentukan," katanya. -HD

Ulasan GB

SPR menggunakan modus operandi yang serupa di terengganu pada PRU12 untuk membantu UMNO BN menawan Selangor di dalam PRU 13.

Semakin hari semakin terdedah tembelang SPR. Apabila rakyat mendesak daftar pemilih dibersihkan dan Suruhanjaya Siasatan ditubuhkan mereka menolak dan menafikan ada salahlaku dan penyelewengan tetapi hukum kebenaran dan keadilan tidak boleh ditolak dan dinafikan.

Kamu-kamu di SPR akan menerima hukuman dari Allah swt, dan kami tiada tempat lain untuk mengadu selain kepada Allah swt Yang Maha Berkuasa dan Maha Adil. Segala perencanaan dan perancangan jahat kamu akan tetap terbongkar dan akan tetap dihukum oleh Allah swt.

Teruskanlah penipuan kamu, kami berdoa agar semua perancangan kamu digagalkan Allah swt dan kamu-kamu dipenjarakan satu hari nanti. Kami yakin Allah swt akan berada di pihak yang benar dan memperkenankan doa kami.
 

SPR Ulangi Taktik Terengganu Untuk Bantu UMNO BN Tawan Selangor

Anonymous said...
Hukuman dunia terlepas hukuman akhirat masyaallah...Insaflah wahai SPR terutama pengerusi dan tim.pengerusinya serta pengarah negeri serta pegawai2nya......Saya sebagai pengundi tak akan ampunkan kesalahan kamu tu.....
Anonymous said...
yaallah yang tuhan ku kau buka kan lah pintu hati pegawai-pegawai spr bagi membuka segala rashia rashia niat jahat spr bagi membantu calun bn menang. Dengan terbongkarnya rashia tersebut rakyat dapat menilai akan tipu helah spr amin.....
Anonymous said...
Bagi UMNO/BN,matlamat menghalalkan cara. Apa saja cara akan dilakukan,tak kira halal atau pun haram asalkan mereka menang dalam pilihanraya.Oleh itu, mereka akan menggunakan apa saja agensi, contohnya SPR untuk memastikan kemenangan mereka dalam sesuatu pilihanraya.Bagi orang-orang yang mengaku beragama Islam,ia berhubung kait dengan soal keimanan kepada Allah s.w.t. Maknanya,kita boleh menilai tahap keimanan orang-orang yang melakukan perkara seperti itu.Cuma sebahagian besar penyokong UMNO tidak dapat melihat perkara ini kerana buta mata hati.


No comments:

Post a Comment