Thursday, July 5, 2012

RG2011... Borang khatam al quran , bubur lambuk , fiadah puasa

 


. 
As Salam,
 
Tuan Moderator ,mohon laluan sebaran umum.
 
Tuan / Puan yang dirahmati Allah SWT.
 
Maksudnya: Daripada Saiyidina Abu Hurairah r.a berkata,  Sabda Rasulallah S.A.W "Apabila mati anak Adam,maka terputuslah segala amalannya melainkan tiga perkara; 1.Sedekah jariah [berterusan].  2. Ilmu yang bermanfaat.  3. Anak soleh yang mendoakan untuknya." (Petikan dari Kitab Al-Jauharul Mauhub)
 
Rasailah kelazatan melakukan amal ibadat, bersedekah, berhadiah & memberi di setiap kali anda memberi pada kami semenjak tahun 2008 hingga kini insyaallah pada tahun – tahun hadapan, dimana empangan jariah ini tidak boleh disekat , ianya terus mengalir dan saksikan gambar-gambar pembinaan pondok dan aktiviti pondok ……….amat bertuah Tuan/Puan  .moga-moga segala sumbangan di terima Allah SWT dan katakan "YA ALLAH jadikanlah apa yang aku sumbangkan untuk membantu agamamu ini sebagai sedekah jariah dan kebahagiaan ayah & ibuku serta keluargaku di dunia dan akhirat.
Amin Ya Rabbal AL Amin.
 
Moga - Moga berbahagia Tuan / Puan dengan nikmat dan rezeki yang Allah SWT hulurkan semoga ianya menjadi saksi di hadapan Allah SWT sebagai tanda kasih sayang kepada Dakwah yang dibawa oleh Rasulallah SAW.
web pondok boleh di lawati di www.pmkt.com.my/v2
 
Sekian
Norsam Wahab





__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment